Cajsas'

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 2 maj 2011 22:38

Skrivit klart min uppsats om Lars Winnerbäck, ritat egen framsida för hand och fått med allt man bör veta om honom. Jag är stolt över mig själv. Mamma skriver ut den imorgon på jobbet och tar hem den till mig sen, underbart.


Nu ska jag gå ner i min håla och bädda ner mig i sängen. Men först måste jag gå och kissa, för jag håller verkligen på att spricka! Hihihi, inte första gången man bloggar kissnödig...


 

Av Cajsa Eriksson - 2 maj 2011 19:32

Det känns som om jag kämpar ensam med mina problem även fast jag vet så väl att jag verkligen inte är ensam. Livet är sjukt egentligen, det är verkligen det. Så sinnessjukt.


Kört moped med pappa vilket gick ganska bra. Stolt över att körningen går framåt iallafall. Pappa fixade backspegeln som dummat sig, så nu jävlar fungerar den.


Jag saknar Daniel även fast jag träffade honom igår. Jag saknar honom så in i norden! Vi ska träffas på fredag, det är bestämt. Sen kanske vi ses någon dag i veckan också. Hoppas det.



 

"I walk this lonley road,

 the only road i ever known.

I walk alone, I walk alone" 

Av Cajsa Eriksson - 2 maj 2011 16:51

Första dagen på praktiken avklarad. Mycket pappersarbete och en del stallsysslor. Skruttade runt på Mejja på ridbanan och borstade av Ior all smuts och även en massa hår! Dom rackarna fäller ju som jag vet inte vad..


Jag har nyss duschat av mig all smuts och ska strax äta middag. Vid klockan sex kommer pappa hit så ska vi ut och köra moped en sväng! Hur kul som helst att jag får övningsköra nu, fast egentligen får man inte det ;)


Imorgon är jag hemma med Moa istället för att vara på praktiken. Hennes klass ska göra en utflykt till någon bondgård med lösa hundar och Moa är livrädd för hundar så hon kan inte åka med, stackarn.



  

Mina skönheter jag ska pyssla om i veckan, Mejja till vänster och Melvin till höger.



  

Mejja fick lite gottigott efter ridturen på banan, även fast det kanske inte gick superbra!

Av Cajsa Eriksson - 2 maj 2011 07:18

Jag har börjat få riktigt hemska mardrömmar.. Samma dröm, hela tiden. Det är lite otäckt eftersom den har så mycket med verkligheten att göra. Jag måste försöka få bort den..


Dålig uppdatering eftersom jag varit hos Daniel och firat Valborg. Vi grillade, hade kubbturnering som slutade med 1 - 1 och hade allmänt supermysigt. Förutom att min pojkvän råkade vara på ganska dåligt humör just på lördagen.. Haha, men det löste sig det med.


Nu har jag packat väskan med ridkläder, lagt i ordning alla praktikpapper och ska snart åka till mammas jobb och starta min praktik! Får se hur detta går..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards