Cajsas'

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 3 maj 2011 20:37

Varit och hälsat på en av de bästa ikväll med pappa. Vi hade ganska mysigt och trevligt. Kom nyss hem och ska nu sätta mig framför tvn med mats och kolla på fotbollen. Barcelona - Real Madrid. Jag håller på Barcelona!


Imorgon vet jag inte om jag jobbar till två eller till fyra? Delade meningar om det. Men hoppas på klockan två! Blir lite tråkigt på eftermiddagarna. Tror jag tar ut Mejja på en skogsutflykt också. Orkar inte nöta ridbana..

Av Cajsa Eriksson - 3 maj 2011 09:40

God morgon på er, mina skönheter. Idag är jag på ett av mina bra humör för jag är ledig från praktiken! Moa är också hemma, så idag ska vi ha en mysdag. Vi ska kolla på Harry Potter, äta lunch på Gullans och bara ha mysigt.


Jag har frågat ett tjejlag i töffs fotbollsförening om jag kan börja träna med dom. Dock blir jag lite överårig om jag ska göra det, men hoppas det går iallafall. Jag hoppas det eftersom damlaget är ihopslaget med Österby/Film.


Jag saknar Daniel som en idiot, och ingen av oss kommer nog ha tid att träffas i veckan.. Så vi får vänta till på fredag helt enkelt. Åh, jobbigt läge.


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards