Cajsas'

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 4 maj 2011 20:39

Idag efter praktiken hade jag lite frisyrövning. Blev ganska okej, men funderar på att ha håret rakt istället. Lockningen var ganska svår med typ tonvis löshår... Jag tvättade det också, så det är superrent och fint till på lördag!


För er som missat lördagens bravader, min mormor fyller 60 så vi ska på partyparty i Vendel med alla släktingar. Många blir vi! Kommer nog bli kul, jag har ju till och med köpt klänning!? Inte ofta det sker...


Här har ni dagens resultat. Känner att bloggen börjar återupplivas från bildbristen! 

Av Cajsa Eriksson - 4 maj 2011 13:41

Kom nyss hem efter ännu en dag på praktiken fast idag spenderade jag bara 2 eller 3 timmar inne på kontoret. Resten var jag ute och skruttade runt på Mejja i skogen och pysslade i stallet. Skönt värre!


Idag ska jag vara barnvakt åt Moa och ikväll antagligen köra lite moped med pappa. Sen ska jag nog försöka sova ganska tidigt ikväll, känner mig helt slut i kroppen! Måste få tag på Andrea ska jag också....


Imorgon drar jag till Tierp på sista teoridagen i mopedkursen. Kanske kan boka körningen då också, hoppas på det. Jag vill verkligen ha körkortet så snart som möjligt!



"Att säga sanningen, så enkelt så enkelt så bara ett barn klarar av det"

Citat av: Lars Mattias Winnerbäck

Av Cajsa Eriksson - 4 maj 2011 07:26

Fan vad bra humör jag blev på nu. Jag får spela med flicklaget och ska gå ner dit på tisdag nästa vecka. Hur coolt som helst. Eller, jag ska ner dit och provspela och snacka lite med dom. Hoppas...!


Åker strax till jobbet med mamma och Susanne. Ska rida direkt när jag kommer dit skulle jag tro. Kanske väntar en timme innan så det hinner bli lite varmare ute. Ska äta lunch från pizzan i tobo, mamma hade inte fixat någon matlåda ;)


Slutar ungefär 13.30 idag och vid tre kommer Moa hem så ska jag passa henne. Hur fett som helst. Eller..?

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards