Cajsas'

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 9 maj 2011 22:01

Yes, i veckan blir det fotboll och det känns underbart.

Hoppas bara på att finingvädret håller i sig tills sommaren är slut nu.

Inte för att det kommer hålla så länge, men skulle vara skönt om det gjorde det.

Aja, spelat fotboll och solat idag iallafall.

Imorgon blir det min egna träning, på onsdag ska jag spela med kusinerna och faster och på torsdag blir det min egna träning igen.

Kul att jag kommer igång igen nu, känns som om jag behöver det.


Ska börja dra mig neråt i min håla och krypa ner i sängen strax.

Vet någon hur det går/gick på hockeyn?

Jag har inte den blekaste koll, även fast jag är intresserad...


I helgen spenderar jag nog som vanligt en del tid med Daniel och jag ska nog sova hos honom på söndagen också.

Jag är ledig på måndag och han börjar vid tolv eller något sådant..

Känns perfekt.

Av Cajsa Eriksson - 9 maj 2011 15:06

Helt överlycklig över det fina och varma sommarvädret!

Legat ute och solat i en timme, halvtimme på varje sida (dvs rygg och mage).

Har redan blivit röd i ansiktet, på baksidan av låren, ryggen och armarna.

Hur lyckas jag med allt?

Hoppas att jag blir brun iallafall, skulle vara kul att vara solbränd en sommar iallafall...


Nu ska jag gå hem till pappa och äta sen tar vi nog en promenad hem till farmor och gör henne sällskap.

Försökte även fixa en ny blogg på en annan hemsida idag, men de gick åt skogen så har kvar här!

 

Vet ni någon bra sida man kan blogga på förutom blogg.se, blogspot.com, devote.se och den här?

Av Cajsa Eriksson - 9 maj 2011 07:08

Ska snart dra mig iväg mot skolan.

Det är fint väder ute, så sattsar på kortbyxor.

Får se hur mycket jag kommer frysa idag!

Tack och lov har vi ingen engelska, i det klassrummet dog man ju av köldskador i vinterjacka för fan...


Efter skolan ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.

Ska försöka sola en skvätt också, en ganska lång skvätt.

Hoppas det inte blir för varmt så man inte står ut med solen, då är det inge roligt...


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards