Cajsas'

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 10 maj 2011 20:34

Ojoj, cajsa har visst ingen kondition kvar...

Jag ska börja springa nu har jag bestämt mig för.

Jag måste verkligen få upp flåset igen!

Solade en timme idag med Julia, jag blev ännu lite brunare.

Efter träningen var jag helt död och den var fruktansvärt rolig.

Känner på mig att jag kommer trivas i det här laget, det fungerade bra bara idag.

Stolt över mig själv och min insats både som utespelare och som målvakt idag.

Det gick super.


Imorgon ska jag nog åka till trafikskolan eller ligga hemma och sola på eftermiddagen.

På kvällen ska jag ner till IP med kusinerna och träna med dom igen.

Shit, veckan är fylld med fotboll!


I helgen åker jag nog till Daniel eller om han kommer hit.

Det har vi inte bestämt än.

Men måndagen ska jag iallafall spendera där med Ida eftersom hon också är ledig under tiden Daniel är i skolan.

Sen lutar det åt att jag följer med till norrtälje på söndagen och kollar Idas fotboll.


Av Cajsa Eriksson - 10 maj 2011 07:16

Jag kollade nyss på mobilen och hade fått ett sms från Daniel där en lite rolig fråga stod.

"Ser jag ut som en prickig korv med Idas rosa solglasögon?"

Och dom beger att jag ska svara opartiskt? Hmm...

Hur tänkte dom då?

Aja, dom fick ett svar iallafall hoppas dom är nöjda!


Upptäckte igår när jag duschade att jag fått en bikinirand, inte så mycket men det är på gång!

Fan vad nice, solen är underbar.

Iallafall om det inte är för varmt, som igår.

Igår var det lagom.


Idag ska jag och Julia sola efter skolan till klockan fem ungefär.

Sen cyklar jag iväg till träningen och softar runt på fotbollsplanen med F98/99, kul även fast dom är yngre tror jag!

Deras tränare verkar seriösa också, känns faktiskt bra.


Kommuncupen förra året, snart är det dax igen..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards