Cajsas'

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Underbart skönt!

Av Cajsa Eriksson - 12 maj 2011 20:51

Det är fantastiskt skönt att vara igång med träningen igen.

Och det går faktiskt ganska bra för att vara första fotbollsträningarna på över ett halvår...

Stolt över mig själv och mina insatser!


Imorgon är det fredag vilket innebär att jag drar till Daniel.

Vi tar bussen från stan när jag slutat i skolan.

Jobbigt, måste jag ju släpa med mig mopedhjälmen till skolan..

Gaaaah..

Funderar på att ta med mig joggingskor, shorts och en t-shirt också så jag kan springa en sväng där ute.

Men vi får se hur jag gör.

Nu ska jag facebooka och sen kolla på tv.

Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej. Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol. Men, det vände och blev pissväder. Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret. Helt okej, s...

Skapa flashcards