Cajsas'

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 16 maj 2011 21:44

Daniel älskling.

Du är verkligen mitt allt och tack för att du finns i alla svåra stunder.

Idag var en sådan stund, kanske inte för mig,

Mestadels för dig..

Men alla svåra stunder som du har, blir mina svåra stunder.

När du är ledsen, är jag ledsen.

Jag älskar dig så otroligt mycket och du är verkligen allt.

Utan dig skulle jag nog inte klara mig nu.

På två månader har jag lyckats bygga upp mitt liv runt dig, allt kretsar runt dig i stort sett.

Lämna mig aldrig, för då klarar jag mig inte längre.

Av Cajsa Eriksson - 16 maj 2011 20:02

Dålig uppdatering eftersom jag varit hos Daniel.

Vet, dålig stil av mig..

Kom nyss hem från pappa som hämtade mig hemma hos Daniel i eftermiddags.

Spelat lite COD har jag hunnit också, grymt!

Haft en underbar helg fram tills idag.

Hänt lite grejer..

Btw, jag och Sofie har tagit årets första bad i Laffsen idag också.

Fy fan vad kallt det var!

Trodde seriöst jag skulle krampa sönder i vattnet...


Imorgon ska jag återvända till skolan och göra min grej.

I helgen blir det nog att träffa Daniel (det börjar bli en liten tradition på helgerna).

Nu ska jag kolla på tv en stund och sen lägga mig och läsa i moped-teoriboken..


Idas och min finfina kladdkaka.. ;) 

  

Sofie på Daniels balkong i lördagskväll innan melodifestivalen :)


Älskade Daniel igår i deras kök. Hans pappa i bakgrunden om ni undrar.. :) <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards