Cajsas'

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Regn och åska?

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej.

Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol.

Men, det vände och blev pissväder.

Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret.

Helt okej, synd att vi inte hann sparka på bollen på grund av alla foton bara...

Imorgon åker jag till körskolan med Denise och pluggar lite på datorerna där.

På kvällen är jag nog hos pappa.

Ska spela lite, och vara social med honom.

Tänk om jag kunde bo där hela tiden, vad underbart det skulle vara..

Att träffa pappa varje dag!


Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, kanske göra mamma sällskap i soffan om någon halvtimme eller så.

Hon kollar på "I rymden finns inga känslor".

Den är ganska okej..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 09:40

Det känns inte som om jag mår sådär skitabra. Men jag är i skolan eftersom det är träning ikväll och jag ser verkligen fram emot den. Det är så undebart roligt att träna fotboll igen! Idag efter skolan går jag nog hem till pappa och ringer traf...

Skapa flashcards