Cajsas'

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40

Snacka om att jag har pannknack.

Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig.

Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise.

Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat på film.

Jag har kollat på Magnus Betnér bland annat.

Vid tredje filmens början somnade jag.

Tror det var Lejonkungen 3.

Har sovit tills för en timme sen ungefär och nu har jag fortfarande lika skitont.

Åh, pissigt.

Typiskt också, det är ju superfint väder ute...

Nu ska jag vara lite på facebook, sen kanske gå ner till ICA med Mats.

Om jag orkar.

Frisk luft brukar dom säga ska hjälpa, så ska pröva.


Jag saknar min älskade Daniel och hoppas helhjärtat på att bli frisk tills på fredag.

Annars kan jag ju inte vara med honom och då dör jag..

Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom, helt ärligt.


Jag kommer iaf att ha sällskap av katten om jag blir hemma imorgon också, hon är faktiskt underbar.

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt.

Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så.

Det var bara en sämst natt.

Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise.

Roligt värre.

Bokade körning igår också, glömde säga det.

Tisdag nästa vecka ska jag dit och köra mina landsvägar som jag måste göra.

Sen har jag bara en körning kvar tills jag får boka tid!

Underbart!


Nu ska jag läsa bloggar, fixa sminket och sen dra till skolan!

Hörs hej!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards