Cajsas'

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 5 maj 2011 21:23

Idag är jag en liten hemlighetsmakare. Jag har lyckats fixa ihop en hemlighet till Daniel som han kommer få reda på imorgon och en hemlighet till allmänheten (ni som läser min blogg). Daniels hemlighet kommer ni få reda på imorgon eller i helgen. Eran hemlighet kommer nog alltid vara hemlig, typ.. ;)


Imorgon kommer Daniel bli glad, det kan jag iallafall säga. Och imorgon kommer jag få spendera dagen på två roliga ställen. Mhm, gissa vart?


Nu ska jag knäppa på tvn, eller gå och upp dricka te med mamma. Jag vet inte riktigt än. Men något av det blir de! Hejdå!

Av Cajsa Eriksson - 5 maj 2011 07:29

Inte så supertaggad inför en dag på mammas jobb. Ska försöka vara så mycket i stallet som möjligt idag. Efter lunch kommer Andrea också, vi ska rida ut ihop.


I eftermiddag åker jag till Tierp i ca två timmar och drar sedan ner på mopedkursen. Ska kolla upp körningen och de också, medans jag ändå är där. Ska även försöka hitta en liten överraskning...


Imorgon är det fredag, vilket betyder att Daniel kommer. Underbart. Ser verkligen fram emot att få träffa honom. Saknar honom som en tok.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards