Cajsas'

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Cajsa Eriksson - 12 maj 2011 20:51

Det är fantastiskt skönt att vara igång med träningen igen.

Och det går faktiskt ganska bra för att vara första fotbollsträningarna på över ett halvår...

Stolt över mig själv och mina insatser!


Imorgon är det fredag vilket innebär att jag drar till Daniel.

Vi tar bussen från stan när jag slutat i skolan.

Jobbigt, måste jag ju släpa med mig mopedhjälmen till skolan..

Gaaaah..

Funderar på att ta med mig joggingskor, shorts och en t-shirt också så jag kan springa en sväng där ute.

Men vi får se hur jag gör.

Nu ska jag facebooka och sen kolla på tv.

Hejdå!

Av Cajsa Eriksson - 12 maj 2011 15:14

Får man bli arg på sina lärare?
Jag har iallafall förbannad på två stycken nu.

Ena är en riktig virrpanna och den andra är bara helt störd i huvudet..


Aja, har iallafall damsugit hos pappa så nu ska jag spela lite COD tror jag..

Det gick skitbra sist jag spelade så nu ska jag satsa igen!

Måste ju levla upp så jag kan låsa upp alla prim och fixa med killstreaksen..

Go Cajsa!

Snart kommer pappa hem och då ska vi nog äta och köra moped innan träningen som börjar klockan sex idag tror jag...

Ingen koll!

Av Cajsa Eriksson - 12 maj 2011 07:37

Jag lägger ner grejandet på bloggen nu.

Jag fortsätter med det ikväll så ett konstigt typsnitt får ni nöja er med tills ikväll!

Jag har förresten snart skrivit klart tio prov jag fick från trafikskolan och då är det dags att ringa och boka min andra körning.

Sjukt taggad!

Ska även läsa lite i boken också, så jag lär mig nya saker!


Nu ska jag dra, hejdå.

Av Cajsa Eriksson - 12 maj 2011 07:28

Shit, vad roligt!
Jag kom nyss underfund med att man kan ha massor med olika typsnitt och textvarianter på bloggen nu.

Så om ni råkar klicka in när det inte alls går att se vad det står, så kom tillbaka senare.

Bloggen är liksom under "update" eller vad man ska säga.

Snart ska jag iväg till skolan och göra min grej.

Efter det blir det damsuga hos pappa och en massa träning på olika saker!

Roligt värre alltså!


Ni får ha de jättebra medans jag är i skolan, puss!


Spelade lite kort med Ingela, Matilda och Sebastian igår också innan fotbollen.

Efter fotbollen spelade jag lite till med farmor, jag är en social människa ja! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards