Cajsas'

Alla inlägg under november 2010

Av Cajsa Eriksson - 30 november 2010 17:12

sitter med matilda hemma i mitt "lilla" rum.

jag pwnar på att spela Tarzan och matilda skrattar åt mig, inte snällt..

ska väl vara med denna dam ett tag till nu.

biologiprovet gick ju bra, tror jag.

det kändes så.

nu ska jag vara social med både rickard och matilda.

det stavas A W E S O M E

 

Eminem – Not Afraid - Explicit Version

Av Cajsa Eriksson - 30 november 2010 07:36

beslutsångesten stiger mig snart uppåt huvudet!

stan med sofia, philip eller en busstripp?
Å N G E S T .

strax drar jag mig till skolan och sen får vi se hur dagen slutar.

kanske blir det alla tre? hmm.

 

snön faller, jag avskyr snö bortsätt från i skidbacken..

 

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 19:37

  

 

Ibland ger mamma mig kläder som jag inte kan låta bli att uppskatta.

Just denna var ju ett riktigt kap, eller hur?

 

I can't stop lovin' this shirt!

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 19:31

Mini manikyren är fixad.

En dusch på det och hela livet flyter på.

Riktigt nöjd med naglarna, faktiskt.

 

 

  

 

 

Och nej, min kamera är inte den bästa. Men det är bilder, iallafall. 

 

Så njut.  

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 18:11

dunkar musik som inte alls är min stil och njuter av rickards och min fina konversation om gummiglassar, ohyes.

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 16:41

Anmält mig till en bloggtävling, hur kul som helst.

Anmäl er också!


http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se


Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 16:13

klockan är 16.13 och jag gör fortfarande inget vettigt.

jag har spenderat tiden med programmet kjell på svtplay, fem avsnitt.

dessutom har jag gett biologiboken en chans också, men det var inget jag uppskattade.

tagit upp kontakten med nina också, det är helt okej.

om ni inte misstycker ska jag dunka bra musik och äta godis nu.

 

skriver antaligen mer idag, tihi.

även fast jag inte borde.

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 15:10

hej alla skapelser.

ville bara ge er den självklara informationen att jag pwnar i doodle jump.

ytterst intilligensbefriat spel, må jag säga.

 

jag funderar på att dränka snön, den är ful.

 

Ovido - Quiz & Flashcards