Cajsas'

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Cajsa Eriksson - 28 september 2010 22:16

Jag har dessutom lyckats fått en mycket trevlig ny sms-kompis tack vara Alexandra och Stoffe. Och min sms-kompis Axel kommer nog dessutom att bli en kompis för livet. Eftersom han verkar så genomtrevlig. Väldigt social typ! :)

 

/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 28 september 2010 22:08

Hejsan på er!
Tog mig tid att återförena mig själv med en gammal blogg på denna sida. Eftersom bloggen på blogspot laggade sönder och slutade ladda upp bilderna man la upp. Känns som om jag litar mera på den här blogsajten ;)

Idag har jag först avverkat 6,5 timme i skolan utan större farhågor. Gick rätt finfint faktiskt :) Drog till stan för att umgås med Robin, Alexandra, Axel och Stoffe en stund innan jag for hem igen för att laga mat... ;S

 Efter käket som blev hamburgare med tomat, ost, ketchup... Det man ville ha på helt enkelt så satte jag mig vid datorn för att försöka få något vettigt gjort på den där extra uppgiften från tekinken. När man ska skriva om bilar? ;o Men ja... Blev inget gjort. Typ.

Jennifer och jag drog ut på cyklarna och satte oss på varsin gunga på skolgården och snackade skit om allt, inget och något. Så lite fick vi sagt iallafall! :D

 

  

Jag är så himlans nöjd med mitt nya löshår! Det är perfekt. Även fast det ser en aning fail ut på bilden, men det är fint iallafall. Tycker jag!

 

/ Cajsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards