Cajsas'

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Cajsa Eriksson - 29 september 2010 22:12

Axel Wrange <3

 

  

 

 

Av Cajsa Eriksson - 29 september 2010 21:38

Hej på er!

Idag har vart en lyckad och riktigt enormt bra dag. Det började med skolan. Som gick otroligt fort jämfört med vad den brukar göra. Sen så bar jag mig av mot Axel och några till som väntade mig efter skolan. På besök, liksom. Typ...

När jag kom dit gick vi mest runt ute och drev. Vi hade riktigt mysigt, faktiskt. Enormt.

Jag tror dessutom jag har hittat min älskade kärlek nu, på riktigt. Han är så jävla genomgo och underbar. Måtte bara mamma tycka om honom, vilket jag tror!

Kom nyss hem och sitter nere i mitt lilla rum och dunkar musik samtidigt som jag pratar halvhjärtat med Emil i telefonen. Jag ringer ju ändå gratis, vafan!

Axel Wrange, du är bäst!

 

 

  

Ganska ny bild. Dock inte med löshårt i. Men jag gillar bilden iallafall!

 

/ Cajsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards