Cajsas'

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Cajsa Eriksson - 1 december 2010 19:59

sitter och dunkar grym musik, awesome.

somebody told me that you're okey... nanananana... no one gonna love you when your gone... nananana.

tillbringat min dyrbara tid i skolan och i uppsala med pappa och ingela.

även hemma hos ingela med en fet pizza framför nyllet, hur gott som helst.

jag har kommit fram till att jag vill sitta på ett rosa moln och kissa på folk jag inte tycker om när jag dör...

 

hejdå, nu ska jag battla med någon som vill. för jag kan ju min sak.

det stavas g r y m .

Av Cajsa Eriksson - 1 december 2010 19:56

Hej alla glada.

Nu vill jag att ni gör mig en otroligt rolig och snäll tjänst om ni uppskattar och läser min blogg.

Gå in på http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se och bläddra ner på sidan tills ni kommer till bloggtävlingens inlägg där de ligger tre bloggheadrar som bilder och nummer till varje blogg.

Rösta på blogg nr 1 (min blogg) och se till att jag vinner, hur kul som helst!

 

S N Ä L L A !


Ovido - Quiz & Flashcards