Cajsas'

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Cajsa Eriksson - 21 december 2010 21:57

 jag diskuterar damråttor med johan och långdistansförhållanden med robin.

allt kan gå som det går.

det är som det är och blir som det blir...

jani!

 

men mina damråttor är finast, dom är enäggtvillingar och heter musse och tusse.

johan har bara en och den är inte kelsjuk, det är mina..


Av Cajsa Eriksson - 21 december 2010 20:54

i trängseln utanför

ser december inget slut

jag följer efter dig

inom kön

du stryker fingrarna lätt mot min kind

och i ett ögonblick

när allt står still

 

så får jag en chans att säga

allt det jag aldrig sagt

så får jag en chans att ge dig

allt det du aldrig haft

men jag är för feg

 

de finns ett enkelt svar

du är varm när jag är kall

du tar så lite plats

jag tar allt

jag trycker läpparna lätt mot din hals

jag frågar gråter du

du smakar salt

 

du gav mig en chans att säga

allt det jag aldrig sagt

du gav mig en chans att ge dig

allt det jag aldrig ger dig

 

dom små små orden

är svåra ord

och de hårda orden

är enkla ord

jag fick chansen

du gav mig chansen

men nu är det för sent

 

dom små små orden är svåra ord

och de hårda orden är enkla ord

jag fick chansen

du gav mig chansen

men nu är det för sent

nu är det för sent

 

 

kärlek till låten - den är guld värd

 

 

 

Av Cajsa Eriksson - 21 december 2010 20:39

okej, nu får jag fan ge mig!

jag älskar att fixa i köket, baka, göra mat, trixa.

men diskning och städning suger, även fast jag gjorde det idag - det sker typ aldrig? -.-  

så lite duktig var jag (y)

jag gjorde en slags snickersgrej, asgott!

typ cornflakes, jordnötssmör och smält choklad.

smaaaskeeeeens ;*

 

jag fick mina betyg idag också, ganska stolt.

fick tre vg och resten g, hyfsat för att gå första terminen i åttan!

iris sjöng idag på skolavslutningen, hon är min hjälte.

tihihihih c:

i love iris röst <3

imorgon ska jag vara barnvakt åt min kära syster, vi ska julpyssla!

så jag ska släppa lös min kreativitet och min positiva inställning till saker som går långsamt, gryyyymt.

philip kanske gör oss sällskap under dagen också, ännu grymmare.

jag håller mig till hans argument - det är trist att vara ensam hemma, därför är man med någon man tycker om!

 

nu ska jag provsmaka mammas mockarutor, tjao!

Ovido - Quiz & Flashcards