Cajsas'

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Cajsa Eriksson - 20 december 2010 17:39

hej på er, mina skönheter! :$

tänkte bara förmedla att skoldagen var muy bra och slapp.

de första tre timmarna innan lunch kollade vi på fucking åmål, som ni redan vet.

efter det diskuterade vi ganska lite om homosexualitet, sen fick vi leka massa kul grejer c:

tihihiihih... idag lekte livet!

men ni, jag har vart en duktig b-rud, riktigt duktig.

för jag har ju typ haft full fläkt och fart hela helgen och kommer ha det ända tills julafton!

duktiiiiiig cheeeeeey.

 

efter skolan gjorde jag hembesök hos pappa, han behövde lite omsorg, stackarn...

han har ju så fruktansvärt ont i ryggen, farsgubben min.

älskar honom <3

nu har jag precis ätit middag hos mamma och ska strax ta mig till min kära farmor som jag också älskar, även fast hon är som hon är ;)

 

btw, går till tio imorgon - sen har jag juuuuullooooov!

heeeejdåååå!

 

Av Cajsa Eriksson - 20 december 2010 07:20

jag tänkte köra en snabb genomgång och repitetion över helgens bravader - de va inte så stora...

 

1. hajkat med tonår, dock drog jag hem på kvällen pga personliga skäl ;) men jag var kvar ganska länge!

2. bakat en massa julgodis med pappa min!

3. varit i uppsala med denise i fredags, min faster i lördags och pappa i söndags. man får aldrig nog, huh?

4. spelat kort med ingela och pappa.

5. lyckats improvisera fram en soffdyna till kökssoffan med pappa min c:

 

nu ska jag strax gå till skolan som inte kommer vara så trist och vanlig idag!

vi ska kolla på fucking åmål eftersom temat på vår temadag är homosexualitet!

awesome, dude!

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards