Cajsas'

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Cajsa Eriksson - 13 januari 2011 22:17

nu kommer bilder från shoppingen, men kanske inte världens bästa! kommer även en ny bild på mig, huhu!

 

 

jag idag, innan skolan ;)

 

 

  

bikbok - ordinare pris 399 :-
             reapris 99 :-

 

   

hm - 39.90 :- 

 

       

ginatricot - ordinare pris 149 :-

                  reapris 49 :-

 

  

ginatricot - ordinare pris 149 :-

                 reapris 49 :-

 

  

ginatricot - ordinare pris 149 :-

                  reapris 49 :-

<3

Av Cajsa Eriksson - 13 januari 2011 21:39

du, bara du.

  

Av Cajsa Eriksson - 13 januari 2011 21:14

god kväll!

jag har haft en ganska bra dag. skolan gick fint, den tog slut ovanligt fort tyckte jag.

 hade matte hos ulf idag så klarade mig igenom ganska mycket som jag inte skulle klarat i stora klassrummet.

 det är skönt...

efter skolan drog jag med denisebebis in till uppsala och shoppade loss lite på rean.

hittar inga bilder på ginatricots hemsida, men jag kan knäppa kort och lägga ut tills imorgon.

jag orkar inte nu, sitter på övervåningen och trappen känns otroligt smärtsam med tanke på att jag har grym träningsvärk?!

det är inte humant att ha sådan här träningsvärk...

massage, ge mig någon? (a)


nu på kvällen har jag spenderat tid med pappa och farmor.

jag kom nyss hem och har visat upp mina otroligt fina fynd, tycker jag! (y)

ja, juste.

jag köpte även en basebolljacka, som är så inne och en ny parfym.

man kan ju inte lukta äckligt... eller? o.0

jag funderar dessutom på att dunka på och göra en ny msn, för jag orkar inte med den gamla.

har massa puckon som jag inte orkar prata med där.

hahahah!


nu ska jag fimpa teknikens värld och återgå till ålderdomens värld - stickning!

hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards