Cajsas'

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Cajsa Eriksson - 25 januari 2011 13:40

jag börjar bli rastlöst men orkar samtidigt inte göra något alls. min kropp är totalt knäpp, jag är totalt knäpp. mina bihålor värker, huvudet bultar, kroppen vill bara ligga ner och sova.

så jag tror att jag ska sova nu, faktiskt...

Av Cajsa Eriksson - 25 januari 2011 13:15

asså nu börjar jag bli riktigt förbannad på varför alla tycker att kissie är en så himla bra bloggare, hur folk vill vara som henne och ha samma klädstil som henne.

okej, hennes klädstil och hennes smink är fint. hon har en klädstil som är allas dröm, och även fast hon har mycket pengar så handlar hon på vanliga affärer. så henne kan jag leva med i vissa fall.

men har ni sett hur hon spårar ur?! hennes banting, hennes kroppsmarginal och hur hon ser på sig själv. hon blir ju en enda stor docka snart, full av plast och annat jox som bara förstör.

minns ni den tiden då kissie va den där söta, naturliga blondinen? den verkar vara över. nu håller hon på att bli en plastikdyrkande, utseendefixerad barbie. seriöst!

 

  

hennes hand, som ni ser med tatueringen. och vet ni, hon har ett pure skin-piller, ett piller hon blir brunare av, ett BANTNINGSPILLER och ett piller för matsmältningen. hur långt ska denna smarta tjej gå..? hon är redan så smal, har en perfekt kropp och ändå ska hon träna och göra operationer och äta piller för att få den mera perfekt...

 

jag tycker att det får vara nog...

Av Cajsa Eriksson - 25 januari 2011 12:56

äntligen har jag tagit mig till att fotografera mina underbara djur. eller, mina och mina. familjens! dock måste jag upp till stallet och fotografera eponett (min systers ponny) någon dag också, eftersom hon också tillhör familjen!

synd och skam så är sotaren här och bullrar i skorstenen och pannan, så kaninen maxi ville inte vara framme när buren var öppen utan jag fick fota honom när buren va stängd, så man ser honom genom gallret på buren och han är mycket sötare i vardagsrummet med sin lilla sele! ;)

 

          

Av Cajsa Eriksson - 25 januari 2011 10:23

jag har funnit en grej att dissa totalt, med fulla meningar! jag dissar internettekniken när den inte fungerar som den ska. som nu, jag kan inte se vad folk kommenterar på mina inlägg på facebook. jag blir så jävla sur. så fruktansvärt sur!

tummen ner för internettrassel.

Av Cajsa Eriksson - 25 januari 2011 09:55

hemma idag igen med sprängande huvudvärk, den vill verkligen inte ge sig den rackaren! jag funderar på vem som är värdig nog att hjälpa mig med matematiken idag. jag behöver hjälp med den eftersom jag vet att jag inte klarar den själv och det börjar bli riktigt kluriga tal nu, alltså! antingen frågar jag carro (jag vet inte ens om hon är duktig, men värt ett försök) eller så väntar jag på att pappa kommer hem.

jag har iallafall kollat på vakna med the voice idag också, det kommer bli mitt standard program på morgonen nu när jag ligger hemma som en döing... jag har även läst ut min bok av vicky jaggers som handlar om hur hennes bror våldtar henne när hon är tolv och gör henne gravid och hur hon döljer hemligheten i stor rädsla tills 18 år senare när hon bestämmer sig för att han inte ska få styra deras liv... mycket gripande bok, egentligen. den är ganska hemsk... vicky jaggers - i det tysta, läääääs!

 

nu ska jag mingla runt på facebook en stund.

hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards