Cajsas'

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Cajsa Eriksson - 24 januari 2011 13:08

jag stängde visst inte av datorn, huhu. jag ljög för er, sorry. men jag ville bara meddela att jag nyss tagit bort mitt konto på www.bilddagboken.se - en värdelös sajt som jag inte ens förstår varför man ska ha... men nu är kontot borta. så endast www.facebook.se och www.bloggplatsen.se för mig nu då, vilket är skönt.

nu ska jag undersöka min inkorg på mailen och kolla om jag fått något intressant!

 

Av Cajsa Eriksson - 24 januari 2011 12:52

mina ögon håller på att ploppa ur sina vackra glober, mhm. jag överdriver inte, så känns det just nu. det kändes så hela kvällen igår också, vilket suger för jag ville verkligen kolla på i, robot med will smith igår kväll. men, mina ögon pallade inte så jag somnade vid nyheterna och missade den sista timmen på filmen. så ovärt! men jag fick iallafall en godispåse av mamma igår, ibland är det bra att vara sjuk, hahha. nejdå.. mamma är snäll.

men idag är jag hemma igen, som en sjuka ungen jag är. jag har bara legat på soffan hela förmiddagen och är för trött för att göra något alls. antingen sover jag eller så bara ligger jag där som ett lik... livet leker, minst sagt. men pappa kommer iallafall hit i eftermiddag efter jobbet och spelar kort med mig, det är en tröst.

 

THROW MY HAND ON A BLADE FOR YA, PAPPA!

 

jag har iallafall bestämt med sara nu att jag ska komma till henne den 5 februari i solna. vi ska ha en mysdag och kanske äta på restaurang. jag ser verkligen fram emot det! hon är en av mina favoriter. dock har jag en väldigt lång favoritlista men alla ligger på delad första plats, hahha.

och vet ni!? jag tog ut kaninen ur buren idag och hade honom hoppande i vardagsrummet med selen, men så glömde jag kameran! för jag tänkte fota och lägga in på bloggen idag, men jag glömde den totalt och när jag väl släppt ner kaninen kan jag ju inte konka ner honom för trappen, hämta kameran och upp igen. han kanske sprätter till och trillar ner, liksom... ovärt om det skulle ske!

 

men nu är jag redigt trött i ögonen efter bara detta blogginlägg, så jag ska återgå till min kära soffa och försöka peta i mig någon slags form av lunch... förslag?

hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards