Cajsas'

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Cajsa Eriksson - 23 januari 2011 15:52

jag ska strax lämna min mosters byggnad och bege mig hemåt med mats och moa som nu badat klart på fyrishov. dom hade tydligen haft det mysigt och kul, men jag har också haft mysigt!

jag och zerny har kollat på tv och på kung fu panda. soffan har tagit upp den större delen av tiden, eftersom ingen av oss orkar göra något alls eftersom hennes knä är svullet och hela jag känns svullen och huvudet tio gånger mera... hahahha.

vi ska väl antagligen svänga förbi hasse och kusin peter också, hasse ska få tillbaka sin matlåda och jag ska sova i bilen - jätteskönt! men ska nog med in och hälsa på peter, han är ju mera som min bror än som min kusin...

 

nu ska jag äta bullar.

hejdå :)

Av Cajsa Eriksson - 23 januari 2011 13:12

det är lite kul hur fantastiskt trött man kan vara ibland. som nu, som de senaste dagarna. huvudet bultar, jag sover hela dagarna och jag sover hela nätterna. men jag förstår inte hur? jag blir galen.

igår sov jag hela dagen. först till 8 på morgonen, sen från 12 - 16 och sen 18 - 23.30 och sen böt jag bara säng och la mig i min egen istället för pappas och somnade om och vaknade 9 imorse.

mats och moa är och badar idag på fyrishov så jag spenderar dagen med min underbara men lite halta moster, hon halkade för någon dag sen och har jätte ont, stackarn!

 

nu ska jag lägga mig i soffan och säkerligen sova lite till...

hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards