Cajsas'

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

jag blir förbannad!

Av Cajsa Eriksson - 27 januari 2011 09:22

god morgon på er, allihopa. dagen har vart lugn en så länge, eftersom jag inte direkt orkar med några fartfyllda bravader... jag har fortfarande en grym huvudvärk och idag ska mamma ringa sjukhuset, eftersom det inte vill ge sig någon gång. men det positiva är att jag inte har feber just nu. jag har tagit alvedon på morgonen, så det kanske är därför den har lagt sig!

mamma är på jobbet, moa i skolan och mats på sitt jobb. så återigen är jag ensam hemma och har tråååkigt. jag har följt mina morgonrutiner och kollat på vakna med the voice (inget ovanligt, men). idag gästades dom av en 17-åring som hade som plan att bli dollar miljardär. han hade redan 4 företag och var riktigt stilig i sin kostym, haha. men han kommer nog bli framgångsrikare än vad han redan är idag. GO FOR IT, DUDE!

daniel paris vad också där. alltså, ni måste hålla med om att han är världens underbaraste människa! han är ju så klockren... lätt en av mina idoler, haha. dessutom tycker jag att det va helt rätt att han vann ung och bortskämd, han förtjänade det!

nu ska jag nog återigen ta min plats vid tvn eller sitta en stund till på facebook och ha tråkigt samtidigt som jag hoppas att mina mamma ringer och säger... nu ringde hon! dom hade inga tider kvar, så det blir akuten i tierp som jag måste hälsa med ett leende... tierp suger, huhu...

 

  

jag saknar att ha min bästavän så nära som jag hade henne förut... nu verkar hon så långt borta... alexandra blomberg, vi för alltid! 

 
 
alexandra

alexandra

31 januari 2011 18:10

Jag saknar dig med! alla dagar vi hade , men gumman jag är inte så långt ifrån dig egentligen de är bara att ta upp mobilen o slå in mitt nummer o ringa mig eller ta upp o skriva hej på smsa o skicka de till mig ! jag saknar att du inte är mig så nära som du va förut ... de är mycket som har ändrats men vi kommer aldrig att skiljas ! Du vet, du är allt! och jag lyssnar mer än gärna på dig om du har nått att säga ! Äre något ring mig när som helst då pratar vi egenom vad som har hänt eller vad som du vill berätta... de kan vara om vad som helst rex om ngn ny kille ? eller om hur de är hemma om vänner vad som helst du vet ! det är bara att ringa mig eller smsa mig när som helst spelar ej vad klockan är så är det bara att höra av sig o hör inte jag dig eller så, så ringer jag upp dig eller smsar dig så fort jag har vakant upp igen eller då jag inte är lika upptagen , Jag saknar dig gumman ! Hör gärna av dig PussPåDig!<3

http://alexandrablomberg.bloggplatsen.se

Cajsa Eriksson

31 januari 2011 18:50

jag önskar att jag levde med dig, bodde i samma hus som dig.. fick umgås med dig varje minut av livet. aldrig vara ifrån dig... du är allt alexandra, du är absolut allt.

 
alexandra

alexandra

1 februari 2011 09:59

ja om allt kunde va så lätt ibland, men de är de inte så vi får se till o ses mer :D

http://alexandrablomberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej. Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol. Men, det vände och blev pissväder. Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret. Helt okej, s...

Ovido - Quiz & Flashcards