Cajsas'

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

men fan!

Av Cajsa Eriksson - 31 januari 2011 11:58

kom nyss på att jag ska ha utvecklingssamtal imorgon också. med en lärare jag verkligen inte tycker om... jag blir så sur! för förra gången vi skulle ha samtal i skolan var jag sjuk när vi fick lappen om tiderna så jag missade allt. sen mötte jag och mamma honom utanför oss på morgonen efter (eftersom han bor typ två gator ifrån oss så går han förbi oss varje morgon och eftermiddag) och då berättade han att vi missat alltihop och att jag visst fått lappen osv. men jag hade inte fått någon jävla lapp?

sen några dagar efter i skolan så sa min andra mentor else (en lärare jag verkligen avgudar!) att hon pratat med denne man och att mannen lovat att mejla mamma/pappa om ny tid och plats. men... det gjorde han inte!

några dagar efter det gick jag fram och frågade när vi skulle ha mitt utvecklingssamtal och då sa han att else skulle mejla oss och jag svarade att han inte hade sagt till både mig och else att han skulle mejla om ny tid och plats. men det nekade han ju stort till... därefter sa jag att han kunde ringa min mamma på hennes nummer (gav det till honom) och bestämma. han tyckte att mamma skulle ringa eftersom denna man hade för mycket att göra, men det har även mamma?!

 

så... vi har inte haft förra årets samtal och i år blev det också massa strul... för i år hade jag ju som sagt bihåleinflammation när vi fick lapparna förra veckan och han mejlade inte tiden eller någonting så vi missade väl antagligen det med...

och när pappa ville ha en ny tid så fick han svaret:

 

" hennes tid är **** till **** i *********. cajsa var inte på musiken och fick inte lappen eftersom hon är sjuk. men else och de andra klasskamraterna har ju sett lappen och jag går ju förbi er varje

morgon på väg till skolan"

 

men vad fan! han kan ju inte mena att jag ska behöva ringa min klasskompisar eller min andra mentor för att få reda på tiden jag missat? och om han nu går förbi min jävla villa varje dag kan han ju bara dumpa ner lappen med tid och datum på i postlådan precis vid vägen!? arg jag blir...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej. Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol. Men, det vände och blev pissväder. Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret. Helt okej, s...

Ovido - Quiz & Flashcards