Cajsas'

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 5 november 2010 12:50

It's 3 a.m in the morning

Put my key in the door

Bodies laying all over the floor and

I don't remember how they got there but i guess i must've

Killed'em Killed'em

Av Cajsa Eriksson - 5 november 2010 12:39

12.45

 

Klockan är 12.45 och jag ändrade inriktning och hamnade hos pappa istället för mormor. Eftersom han vart hemma idag och smsade mig när jag skulle åka till mormor. Men det gör inte mig något, jag trivs här. Där han är, trivs jag. Helt enkelt!

 

Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Han har tränat styrka och jag har tittat på, vem vet, man kanske blir stark av att titta också? Eller...? Vi kanske drar till farmor eller försöker locka folk att spela Rappakalja med oss. Det är ju hur kul som helst!

 

Jag kan inte annat än att älska min pappa, även fast han inte är som alla andra pappor... 

 

Decembernatt - Peter Jöback   

 

 

Av Cajsa Eriksson - 5 november 2010 11:16

Vi lägger våra liv i dina trygga händer

Din trofasthet kan vi lita på

Du leder våra steg

Din omsorg är beständig

Din kärlek kommer alltid bestå

Även om vi inte ser vägen

Kan vi tro och hoppas på Dig

 

Allt som du har sagt

Allt som du har lovat

Kommer att ske

Förr eller senare

Allt som är bestämt

Det som står skrivet

Kommer att ske

Förr eller senare

 

Allt som du har sagt

 

Vi lägger våra liv i dina trygga händer

Din trofasthet kan vi lita på

Du leder våra steg

Din omsorg är beständig

Din kärlek kommer alltid bestå

Även om vi inte ser vägen

Kan vi tro och hoppas på dig

 

Allt som du har sagt

Allt som du har lovat

Kommer att ske

Förr eller senare

Allt som är bestämt

Det som står skrivet

Kommer att ske

Förr eller senare

 

Allt som du har sagt

Allt som du har lovat

Kommer att ske

Förr eller senare

Allt som är bestämt

Det som står skrivet

Kommer att ske

Förr eller senare

 

Allt som du har sagt

 

Jag kan inte sluta älska "lovsången" som vi sjunger på gudstjänsterna... Den är så underbar.

Av Cajsa Eriksson - 5 november 2010 09:23

HRM!?

 

Jag ska nog köpa nya skor, blir nog antagligen ett par Uggs. Vilket jag kommer uppskatta när jag står och väntar på massa tåg som aldrig kommer komma, hahaha.

 

Mitt stora problem är, höga uggs eller korta uggs? Jag har världens beslutsångest. Så ni får hjälpa mig!

 

  

Här är då den korta varianten, jag hittar ingen bra bild på de höga uggsen som jag ska kolla på... Så ni får nöja er med denna bild!

Av Cajsa Eriksson - 5 november 2010 09:16

Tänkte berätta:

 

Att jag börjar bli sjukt trött på detta. Det var du som dumpade mig, för kanske 3 månader sen. Och jag saknar dig faktiskt. Men inte som pojkvän. Visst, jag tänker på det vi hade. Men det fan inget jag vill ha tillbaka, för allt var tydligen bara en lögn.

 

Så kan du bara... Typ försvinna? Jag orkar helt enkelt inte med dig just nu. Jag har typ precis börjat leta ny, kommit över dig och blivit kär igen. Och så... Och så börjar du skriva med mig igen. LÄGG AV!

 

Du dumpade mig baserat på massa fucking rykten som en viss person spridit för att jag dumpade honom av anledningen till att jag inte var kär i honom. Och det var i början av sommaren, nu är det vinter. Och du tror fortfarande på ryktena som den personen sprider. Även fast det inte blir nya rykten, det är bara som gamla, och alla börjar sluta tro på dom... Det är i stort sätt bara DU som tror på dom. Och jag blir så fucking trött på dig!

 

Jag orkar inte höra din röst, dina ord, dina texter längre. Jag orkar inte se dig...

Av Cajsa Eriksson - 5 november 2010 09:03

God morgon på er, alla vakna!

Tänkte bara meddela att konfirmanderkvällen igår faktiskt var riktigt mysig och trevlig. Vi spelade spel, åt marrängswisch (hur det nu stavas?) och spelade lite mer spel. Riktigt trevligt faktiskt.

Idag ska jag väl umgås lite med mormor, eftersom jag sov hemma i natt och inte hos henne som det var tänkt. Kom på på vägen hem från Tierp att det är skönare att sova i sin egen säng, hahha.

 

Så nu har jag vaknat, klivit upp, duschat och ätit frukost. Och jag orkar inte fixa mig så värst idag. Kanske sätter upp håret och går som jag är. I mjukisbyxor, för stor hood-tröja och gymnastikskor... Det låter lockande! Men jag vet inte...

 

Btw, så har jag ju ändrat stilen på min blogg en aning och tänker göra det i inläggen jag skriver också. Så ni inte blir "paffa" över hur jag gör när jag skriver eftersom det jag gör nu inte är likt mig. Jag vill gärna ha lite reda och ordning på min blogg, med fina styckesbyt och så... Men nu har jag tappat orken, hahhaa.

 

Tog även massa webcam-bilder igår, hahha. Hur tråkigt får man ha? Men, vissa blev faktiskt ganska bra, enligt mig!

 

 

Bilden som fick bli min header... ORGINALET HÄR DÅ! 

 

/ Cajsa 

 

 
Ovido - Quiz & Flashcards