Cajsas'

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 16 november 2010 21:25

Jag avskyr familjetrubbel..

Av Cajsa Eriksson - 16 november 2010 21:14

God kväll.

 

Ingen bloggning igår p.g.a massa besök. Eller, massa. Sonny kom hit och kollade på film med mig på kvällen och på dagen hann jag inte för jag umgicks med min faster, farmor och pappa. Mycket trevligt.

 

Idag gick jag i skolan och direkt efter den gick jag hem med en aning stress i halsgropen, eftersom Ebba skulle komma runt klockan 15.00 och möta mig hos mig så pappa kunde köra oss till stallet. Men jag hann. Och ridturen på de vackra tinkrarna Sally och Molly var mysig och uppskattad.

 

Nu på kvällen gick jag igenom lite regler med Moa om hur man behandlar en mobiltelefon eftersom hon vill ha en ny i julklapp. Typ en sådan som jag har, med uppskjutbar lucka eller så vill hon ha touch, hahaha. Stackars barn... HAHAH.

 

Efter regelomgången tog jag en tripp till hemköp i tierp med mamma. Det är lite mysigt att åka med henne till tierp och handla ibland, få en ensam stund med henne.

 

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards