Cajsas'

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 9 november 2010 18:26

God kväll!

 

Tänkte göra min dagliga raportering om dagen som vart och kanske skriva lite om hur arg och irriterad jag är just nu..

 

Skolan idag, fan isbjörnar ute. De är hur kallt som helst... Så jag klädde på mig som fan och inväntade Mathilda som åkte med mig, mamma och Moa i bilen till skolan. Även om det tar 5 minuter att gå, så orkar jag inte... HAHAHA.

 

Efter skolan drog jag mig hemåt i snöstormen som kommit in under eftermiddagen. Så nu har den första snön kommit och det snöar fortfarande som fan! Och då menar jag verkligen som fan. Dessutom blåser det ju som om vi skulle bo på Antarktis... Måste verkligen köpa mina skor snart... Dör ju typ...

 

Ikväll ska jag inte göra ett skit. Jag ska bara vara! Vilket är ganska skönt, eftersom jag är helt död i kroppen efter söndagens träningspass i Karlholm... Jävla muskler, haha.

 

Not Afraid - Eminem (Explicit Verision)

Ovido - Quiz & Flashcards