Cajsas'

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 11 november 2010 20:14

God kväll!

 

Dagen idag har vart både mindre och mycket bra och rolig. För det första, så var den dålig för att vissa lögnare inte kan sluta ljuga. Men de som puckot ljugit för trodde mig och står på min sida, underbart. Finally får du känna dig dissad för dina lögner, din jävel.. HAHAAHAH.

 

Det bra med dagen var så klart konfirmationen i Tierp med alla underbara. Och självklart fick jag träffa min underbara Gustav då! Så den här dagen har gjort mitt humör, han gör min dag helt enkelt.

 

På konfirmationen gick vi igenom Jesus - Livet, brödet och herden. Eftersom vi redan snackat om Sonen och den Heliga anden. Vi fick även lära oss att slå upp olika verser/kapitell/evangelier i bibeln, lääärooorikt.

 

Väl hemma drog jag och mamma till stallet. Jag fick bokstavligen kasta i mig maten och dra på mig mjukisbyxor, tjocktröja och en vinterjacka och vantar. Myyycket mysigt. Vi longerade och tömkörde lillskruttan Eponett. Jag fick också pröva, men hahaha. Det gick ju som de gick!

 

Nu snackar jag med den finaste på skype och ska snart försöka snacka ut lite med mamma om massa problem. Det verkar som om hon behöver prata, min mor.

 

P E A C E !

 

P.S

Min mamma rules!

Ovido - Quiz & Flashcards