Cajsas'

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 27 november 2010 08:44

Hejhej!

Eller godmorgon kanske...

 

Jag kan ju först och främst tala om att ingenting blev som det skulle igåf kväll. Jag skulle ju ha dragit med 510 från Tierp men jag kom inte ens till Tierp. Tio minuter innan jag ska gå utanför dörren för att ta mig till stationen kommer mamma hem och säger att det är för mycket snö och halt ute för att hon ska sätta mig på en buss, snacka om att jag blev aaarg!

Men då smsade jag min kära faster, kollade om jag fick sova där och så var kvällen löst iallafall. Jag åkte dit efter middagen, kollade på massa filmer som gick på tv och sen somnade jag i Carros säng. Hahaha. Men faaaan vad kallt det är i deras lägenhet, riktigt kallt. Fimbulvinter, kan man säga... Hahahha...

Nu har jag vaknat och ska snart äta frukost, snacka om service. Mina kusin gör frukost, jag sitter vid datorn och Carro diskar, tihi!

Idag ska jag antagligen umgås med min pappa, vilket alltid är uppskattat. Eftersom jag tycker om honom så mycket! Jag vet inte vad vi ska göra. Antaligen typ spela kort med farmor, eller något... 

 

Nu ska jag äta frukost, puss på er!

Det blir som det blir och det är som det är...  

Ovido - Quiz & Flashcards