Cajsas'

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 18 november 2010 07:33


Kärlek till WAKAWAKA!

Av Cajsa Eriksson - 18 november 2010 07:21

Hej på er !

 

Herregud vad jag har blivit kass på at uppdatera i tid , men de ska det bli ändring på , ska ni veta !

 

Nu är det så att igår bar det av till Skärplinge efter skolan , där var jag med joel , johan , dala , sofia hemma hos johan först . Sen drog vi till unk och där var det ännu flera människor , men ingen jag brukar va med sådär ... 

 

Jag kom hem vid kanske 21.30 och satt uppe med mamma och fikade i vardagsrummet medans jag kollade på Nikita och stickade ... Hur trevligt som helst !

 

Idag ska jag till skolan , vilket blir snart . Sen drar jag hem till pappsen och umgås med honom . Vi ska väl antagligen till farmor , grejt !

 

Och ni , på lördag drar jag till ÖREBRO med pappa . Vi ska gå på teater , bré ;)

 

Jag saknar dig en aning , Alexandra ..   

Ovido - Quiz & Flashcards