Cajsas'

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 19:37

  

 

Ibland ger mamma mig kläder som jag inte kan låta bli att uppskatta.

Just denna var ju ett riktigt kap, eller hur?

 

I can't stop lovin' this shirt!

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 19:31

Mini manikyren är fixad.

En dusch på det och hela livet flyter på.

Riktigt nöjd med naglarna, faktiskt.

 

 

  

 

 

Och nej, min kamera är inte den bästa. Men det är bilder, iallafall. 

 

Så njut.  

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 18:11

dunkar musik som inte alls är min stil och njuter av rickards och min fina konversation om gummiglassar, ohyes.

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 16:41

Anmält mig till en bloggtävling, hur kul som helst.

Anmäl er också!


http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se


Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 16:13

klockan är 16.13 och jag gör fortfarande inget vettigt.

jag har spenderat tiden med programmet kjell på svtplay, fem avsnitt.

dessutom har jag gett biologiboken en chans också, men det var inget jag uppskattade.

tagit upp kontakten med nina också, det är helt okej.

om ni inte misstycker ska jag dunka bra musik och äta godis nu.

 

skriver antaligen mer idag, tihi.

även fast jag inte borde.

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 15:10

hej alla skapelser.

ville bara ge er den självklara informationen att jag pwnar i doodle jump.

ytterst intilligensbefriat spel, må jag säga.

 

jag funderar på att dränka snön, den är ful.

 

Av Cajsa Eriksson - 29 november 2010 14:24

God eftermiddag!

 

Jag har inte haft någon tillgång på dator under helgen. Iallafall från lördagen - nu. Men jag tänkte berätta lite fort, dock kommer inga bilder eftersom jag helt glömt bort att ta foton. Det kommer nog i ett senare inlägg, ikväll kanske! Om ni har dundertur..

I lördags for jag till Uppsala efter att jag vaknat upp hemma hos min faster, som ni kanske läste. Och till stan åkte jag med Matilda. Vi satt med hennes mamma Ingela på tåget in dit för hon skulle in och jobba ett pass på sjukhuset... Ingela är gó hon!

I stan köpte jag ett par knästrumpor, ett par svarta leggings/tights och ett reflexgult nagellack! Hur fräckt som helst. Även om man fick måla måångaa lager för att det skulle bli sådär riktigt riktigt coolt gult som färgen var i flaskan!
Efter Uppsala drog jag med pappa till farmor. För jag skulle sova hos pappa eftersom vi skulle på kryssning på söndagen (berättar mera längre ner!). Hos farmor spelade vi kort med hela ligan. Även lite Rita, Gissa, Vinn! också. Hur kul som helst! Kan ju bli hur som helst, dedär. Jag hyrde film på kvällen med pappas tv-kontroll eftersom vi har den där Teliagrejen så man kan hyra direkt i tvn! Hur fett som helst...

I söndags drog jag på Eckerökryssning med Ingela, Matilda, Sebastian och pappa. Vilket var ganska kul om man tar bort första timmen av resan på båten. Den var hur gungig som helst och vågorna typ slog upp på aktern, hur läskigt som helst. Så alla vi barn (Matilda, Sebastian och jag) mådde skit och åt typ ingenting av julbordet som serverades... Synd och skam!

Men de andra tre timmarna gick hur fint som helst. Vi tog lite friskluft och satte oss långt bak i båten så gungade det mindre. Och vi spelade även kort också, typiskt oss! Vi spelar jämt kort! Men det är kul som fan! Ska mina barn också få göra när de väl kommer en vacker dag! Vi gick såklart ner till Taxfreen också, och där hittade vi ju mestadels godis. Så jag fick Djungelvrålsklubbor, Mentos, Kolaremmar och Tuggummi av pappa. Sen köpte han en ny plånbok och julklappar till Mats och Mamma. Ytterst roligt!

Idag har jag gått i skolan och Alexandra kom dit och hälsade på en sväng. Vilket var roligt. Hon följde med mig hem en snabbis innan hon gick till tåget. Och då snackade vi skit och kollade i skolkatalogen över alla Uppsala Gymnasie-elever... Hur kul som helst!

 

  

Detta är jag idag! AHAHHAA, mobbad bild...  

 

Ovido - Quiz & Flashcards