Cajsas'

Alla inlägg den 2 oktober 2010

...

Av Cajsa Eriksson - 2 oktober 2010 17:04

I'm hungry..


/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 2 oktober 2010 16:40

Hej!

Dagen har bara flygit iväg och middagen är på gång. Jag har haft en ensamdag med Kristina för att Nova varit med sin pappa. That was najs. Very najs. Menmen.. Låt mig ge er en del av dagen!

Först lämnade vi Nova hos sin fader vid 09.00 ungefär. Vi blev kvar där en stund och sen så drog vi till Skee - Barnprylar. Vi köade i ungefär en halvtimme innan vi kom in eftersom man måste köa ett tag för att komma in först typ... Blir ganska trångt annars. Svårt att förklara för de som aldrig vart där!

Sen drog vi ner till Mora. Dess gågata. Jag fyndade 2 linnen - ett korallfärgat och ett lila, en rosa tjocktröja och ett par jeanslaggings som jag typ ääälskaaar! Så jag är nöjd med dagen.

Nu väntar jag på mat och kollar lite på facebook... Vi ska äta potatisgratäng och fläskfilé. Muuums. Verkligen A S N A J S !


/ Cajsa

Ovido - Quiz & Flashcards