Cajsas'

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Cajsa Eriksson - 10 oktober 2010 20:45

Du får mig att le,

att skratta.

Du får mig att må bra,

utan smärta.

Med dig kan jag vara den jag är,

utan den börda jag bär.

För innerst inne är jag rädd,

för jag vill inte ligga på ensamhetens bädd.

 

Jag vill ha dig här och nu,

ingen är som du.

Ditt hår av sammet,

är lika mjukt som ullen på lammet.

Ditt hjärta gjort av guld,

har ingen som helst skuld.

Slutligen din intensiva blick,

det var nog en gåva du fick.

 

Bortsätt från hjärta och hår,

så vill jag ha din hand på mitt lår.

Jag vill känna dina andetag,

se varenda ett av dina ansiktsdrag.

Se rakt in i dina glittrande ögon,

stanna med dig tills jag blir ett helgon.

 

/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 10 oktober 2010 20:09

Bad update, i'm sorry.

Jag har inte haft tillgång och tid med datoriet i helgen och jag är heemskt ledsen över det faktiskt. Känner mig kritisk mot mig själv så jag ska ge er några meningar om helgen.

I fredags kollade jag inte innebandyn med Sonny. Vi kollade på Snålvatten och jäkelskap istället. Askul. Vi hade en myskväll hemma hos pappa, helt enkelt.

I lördags blev det först sovmorgon, hahaha.. Eller? Sen blev det till Tierp och kolla på utförsäljningen på möbeln men jag hittade ingenting som jag gillade. Därefter drog vi hem till farmor där vi sedan spelade kort. Men jag va typ sjuk och är fortfarande så jag va bara trött... På kvällen åkte vi till Ingela. Jag och pappa alltså, spelade kort där med. Med henne och hennes barn. Mycket trevligt!

Idag har jag vart i Söderfors på MM, som jag kallar det. Och handlat med farmor och pappa. Efter det for jag till Österby Julmarknad med mormor och fick en massa roligt. En halmhäst, lakritsfudge, brända cashewnötter, födelsedagspresent till pappa, ny sten till mitt halsband jag gillar så mycket... A, tror det va de. Känner mig en gnutta bortskämd... Eller?

Nu kom jag nyss hem från en kväll hos pappa och jag är trött och saknar min Sonny. Han gör mig glad och jag älskar när han leeeer! Tihii! Busigt...

 

  

Vilken header är bäst? Den som jag har nu eller den som jag har som bild i detta inlägg? Jag behöver hjälp...

 

/ Cajsa

Ovido - Quiz & Flashcards