Cajsas'

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Cajsa Eriksson - 7 oktober 2010 22:27

God eftermiddag... God kväll.

Dagen har rullat på extremt fint idag, må jag säga. Tyvärr råder lite lögnare i klassen så det blev ett stort dilemma idag på mattematiken. Men jag bryr mig inte, det var mestadels kul. Ibland kan folk vara så hiiiimlaaa omogna asså.

Efter skolan så väntade konfa och plugg. Allt gick fint. Tyckte jag och jag borde kunna kemin tills imorgon. Umgicks med pappa en stund också innan jag begav mig hemåt till mamma igen.

Mormor var hos oss och jag blir alltid lika glad när jag är med henne. Moa och jag ska få åka med henne på Österby julmarknad i helgen. Och på lördag ska jag och pappa till möbeln i Tierp och kolla på utförsäljningen där. Asnajs.

Sonny kom hem till mig runt 19.00 tiden. Och nu har han precis lämnat huset. Vi kollade på 28 veckor senare och Mum and Dad. Båda va lite åt det skräckaktiga hållet med Mum and Dad sög helt klart...

Imorgon drar jag till pappa och nu ska jag nog sova.. God natt på er, mina kära.

 

  

 

/ Cajsa 

Ovido - Quiz & Flashcards