Cajsas'

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Cajsa Eriksson - 5 oktober 2010 21:21

Asså, jag är trött.

Egentligen orkade jag inte blogga men jag gör det bara för att jag lovade er ett till inlägg ikväll imorse. Men jag va trött, så det blir inget lååångt direkt.

Skolan gick fint. Kom igång med bilen på tekniken och fick beröm för bildmappen på bilden. Snackade även praoplatser med bildläraren Pia.

Efter skolan gick jag hem till pappa, för han var sjuk så tyckte han behövde lite sällskap. Eller sjuk, hade ont i nacken igen. Stackars pappa, som måste ha ont...

Vi drog hem till farmor efter att jag tryckt i mig ett mumsigt äpple. Där spelade vi kort och åt mat. Makaroner och hemmagjorda köttbullar - dom är suveräna! Tummen upp på dem, asså!

Jag la mig på soffan en stund innan maten och gissa vad! Jag fick två sällskapssjuka katter på köpet. Först la sig Hugo på mina ben. Sen kom lilla Sigge och ville också vara med, så han lade sig på min mage. Så det var mysigt!

Umgåtts med My en stund nu på kvällen och snackat en hel del i telefonen med Vadian, that's great! Nu har jag kommit ut ur duschen och dragit på mig min nya pyamas som är as-skön! Tänkte bjuda på lite bilder också...

 

 

Hugo - svartvita katten, Sigge - gula katten. 

 

    

Hugo och Sigge myser med mina ben, huhu!

 

    

My försökte gömma sig för mig... Tror att hon misslyckades... F.A.I.L

 

/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 5 oktober 2010 07:39

Nödvändig info utdelas.

 

Ville bara berätta att jag nyss slog i lilltån + ringtån, eller vad man ska säga i trappan. Vilket gjorde skiiiitont... Så ja, nödvändig info... Kallas det... HIHI!

 

/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 5 oktober 2010 07:26

God morgon mina kära...

Jag vaknade runt halv sju idag och jag känner mig inte direkt i piggaste lagret. Även fast jag kom i säng någorlunda i tid igår... Jag satt nämligen och ritade en massa för jag blev inspirerad på tatueringsstudion igår när jag va där med mamma. Mina bilder blev faktiskt ganska bra! Är förälskad i ena... Bilder kommer kanske sen, om jag orkar!

Snart borde väl Mathilda ringa och säga att hon går till skolan, eftersom vi ska gå tillsammans. Hon har sovit hos Jonas så hon är typ vid mitt hus under nätterna då. That's awesome. Jag kanske får lov att ringa själv... Hon va sjuk... Får väl gå ensam då!

Nu ska jag börja traska mot skolan strax så jag ska dra... Bloggar mera ikväll eller något! Puss på er.

 

/ Cajsa

Ovido - Quiz & Flashcards