Cajsas'

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Cajsa Eriksson - 8 oktober 2010 07:33

Hej på er!
En grej bara, innan jag bloggar lite innan jag ska till skolan. Vet ni hur fucking överlycklig jag är just nu eller?! Jag typ sitter och ler hela tiiiiden bara för att jag fick reda på en grej igår.

Sonny och jag va ju igår på kvällen. Och när han gått så loggade han in på msn och vi skrev där, såklart. Då fick jag reda på att enligt honom så va vi på G, vilket va den bästa nyheten ever. Eftersom jag bara trodde vi va kompisar tidigare. Men asså, det är vi ju fortfarande. Men på G! Fatta glad jag är.

Idag ska jag gå till skolan trots min dunderförkylning eftersom det är fredag och sådär. Sista dagen och dessutom prov, tror jag. Inte riktigt säker. Men jag pluggade igår, ifall att liksom.

Sen bär det av hem till pappsen och ska vara där i helgen. Vilket ska bli kul. Vi ska nog umgås med varandra, kolla på tv och sen vet ni ju redan vad vi ska göra i helgen och vad jag kommer ha för mig.

Det kanske blir innebandy ikväll också, kanske bara. Ska kolla på grabbarna när de spelar mot storvreta i så fall. Nu ska jag bege mig till skolan och lära mig massor med nya grejer. That's not so awesome.

 

/ Cajsa

Ovido - Quiz & Flashcards