Cajsas'

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Cajsa Eriksson - 6 oktober 2010 22:26

Hej på er! Igen...?

Jag kom ju på att en ny design inte skulle skada så jag slängde ihop en smärt och smidigt nu ikväll. Jag är faktiskt ganska vrålnöjd med den och vill ni ha hjälp med en design så skrik.

Eller, skicka en fråga/kommentar med hur du vill ha den och sen vart jag ska skicka den när den är klar. T.ex till en msnadress eller mejladress!

 

/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 6 oktober 2010 22:16

Hej på er, eller något!

Konstaterade lite snabbt och smidigt att jag lätt har den bästa fastern man kan ha i heeela världen. För jag just love henne. Eller något...

Spenderade massor av tid i skolan. Hela 6,5 timme... Åt att lära mig ingenting, busigt! Men det flöt på. Synd bara att Mathilda är sjuk, skulle vara roligare med hennes sällskap.

Efter skolan traskade jag mot farmor. Ringde henne snabbt och konstaterade att "Fan, hon är inte hemma..." när hon inte svarade i telefon. Så då bör jag rikting mot min faster Carro för hon va hemma och drack kaffe med Anke. Så jag drog mig dit. Fick även skryta om mina clips som jag fick för några veckor sen. Hahha, inte första gången, men ändå! Jag åt även middag med farmor, farbröderna Crille och Tomas, kusinerna Jocke och Felicia och faster Carro. Varma mackor, muums!

Jag kom nyss hem från Carro. Vilket har vart en helt okej tid att komma hem på. Eftersom nu börjar jag bli trött och vela dunka i säng. Risken är att de som smsar med mig kommer råka bli dissade när klockan närmar sig halv elva, för då somnar jag... Haha!

 

/ Cajsa

Ovido - Quiz & Flashcards