Cajsas'

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Cajsa Eriksson - 3 oktober 2010 20:01

Älskling, lyssna/läs noga nu.

Jag vet att jag inte är den absolut bästa och perfekta vännen men jag finns alltid för dig. Och jag vet att du finns för mig i mina svåra stunder som tyvärr är ganska ofta. Dina med...

Det spelar ingen roll hur mycket vi bråkar, hur mycket vi än skriker och säger till varandra för du kommer alltid vara min "storasyster" och jag din "lillasyster". För vi är tvillingsjälar. På riktigt...

Vi skrattar, gråter, pratar och gör allt tillsammans. Vi fixar till och med pojkvänner åt varandra, haha. Vi gör allt. Det omöjliga blir möjligt med dig, sötnos.

Jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte träffat dig för 5 år sen. Men jag antar att jag hade haft någon annan, sämre än dig. Men den här 5 åriga bekantskapen har utvecklats till syskonkärlek och jag älskar dig så mycket så jag vet inte vad. Du gör min dag, bby.

Vad som än händer ska jag alltid finnas där för dig. A L L T I D. Och jag hoppas du gör det för mig.

 

  

Alexandra Wictoria Marianne Blomberg, du är den bästa av dom bästa och jag äälskaar dig. 

 

/ Cajsa  

Av Cajsa Eriksson - 3 oktober 2010 19:44

I'm back in the house, bitches!

Nu är jag hemma och taggad inför en enormt kul skoldag imorgon. Eller inte? Men iallafall så blir det skolan imorgon. Och jag vet inte vart det slutar...

Men idag har jag och Kristina gått utan Nova på Rättviksmarknaden och haft bara mysigt. Jag har införksaffat mig två munkar, ett halsband, vantar och godisremmar. Men Kristina betalade vantar, munkar och godiset. Schysst!

Tågresan tog ungefär tre timmar och mamma och Moa hämtade mig i Uppsala på stationen så jag slapp vänta i en timme innan mitt tåg gick hem... Awesome, dude! Mamma köpte mat åt mig på Mcdonalds, haha.

Nu har jag äntligen kommit hem så spenderar lite tid vid datorn då jag inte har så mycket att göra och ingen lust till det heller. Mest längtar jag efter att få ligga i min egna säng igen, det ska bli mysigt! Just nu camar jag och snackar med Alexandra som jag saknar som en jude.. Men vi ska förmodligen träffas i veckan eftersom det brukar bli så! Det ska bli najs...

 

  

Hon är så söt när hon sätter den sidan till. Kusin 5 år. I love her.

 

/ Cajsa

 

Ovido - Quiz & Flashcards