Cajsas'

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Cajsa Eriksson - 14 oktober 2010 20:26

Tjenaru!

 

Vart hemma idag med, men imorgon ska jag traska till skolan eftersom jag vill med på hajken i helgen! Vi ska nämligen hajka med konfan, i månkarbo. Hahaha, verkligen skoj att vi ska vara i månkarbo? Men vi kan ha kul ändå. Vi kan ju äta på sibylla, mohahha!

Idag har jag dessutom spelat lite kort med pappa på eftermiddagen, vilket inte gick så bra. Jag förlorade alla tre gångerna, haha! Snacka om sopa, muhaha.

Imorgon ska jag hämta ut praktiklappen och busskortet som jag ska ha när jag åker och praktiserar. Vilket blir på Hollvarbo gård i Vendel. Ska bli kul att få erfarenhet hur det är att driva en hästgård. Speciellt med den speciella Ebba. Hon är verkligen häftig!

Nu ska jag lägga mig i sängen och dega en stund innan jag sluter ögonen, för imorgon måste jag upp typ kvart över sex/halv sju... För jag ska sätta i löshår och hela konkarrongen... Hahaha!

 

Peace!

...

Av Cajsa Eriksson - 14 oktober 2010 12:41

"Fuck känslor, jag spottar i marken.

Våra band är brutna nu,

och du håller i saxen.

 

Jag har inte käkat idag, kräks av blotta tanken.

På dig, oss och att jag brukade hålla dig i handen.

Ångrar att vi träffades, ångrar att vi älskade.

Men mest av allt så ångrar jag att jag kämpade...

Jag är utmattad, men jag har vaknat till.

Fattar inte hur jag kunde vara så blind.

 

Och du är ledsen?

Nu kan du gråta en skvett.

Så ska jag göra samma sak för att jag lät dig sova i min säng.

 

Sluta säg förlåt, för du sliter ut ordet."

 

/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 14 oktober 2010 10:04

"Ge sverige tillbaka, jag snackar om hela kakan.

Ge sverige tillbaka, ge inte bort det till en sverigedemokrat va?

Ge oss sverige tillbaka, som de va innan ni började hata.

Vi tar sverige tillbaka, vid valurnan och ute på gatan.

 

Jag vill inte ha era traditioner,

jag vill inte ha er trygghet.

Jag vill inte ha deifinetioner,

av det ni kallar svenskhet."

 

/ Cajsa

Av Cajsa Eriksson - 14 oktober 2010 08:49

Hejsan!

 

God morgon på er, mina kära. Vad har ni för er idag? Själv blir man hemma ytterligare en dag från skolan och det är snart slut på veckan. Jag blir snart knäpp av det här! Känns som om jag missat en hel termin, typ... Och ja... NEJ, helvete... Vi har ju prov den här veckan med, typ imorgon eller något. Satan... Då måste jag gå imorgon! Jaja, får se hur jag mår. Fredag, ingen idé knappt då ju. Även om det är en skoldag... Men om jag mår prima, så ska jag eventuellt gå till skolan! Eller... Jag måste.

Jag vaknade runt kvart i åtta idag, även fast jag fick sova ut! Vad trött jag blir på det, jag vill också kunna sova länge, typ till tio, elva. Känner mig så fantastiskt mobbad när jag är den ända av mina kompisar som är uppe denna tid när jag får chansen att sova ut!

Just nu sitter jag framför datan, som ni kanske förstått! Jag har en redigt kelsjuk katt i knät och kollar runt på facebook. Men snart ska jag gå och börja exprimentera med mitt hår och smink, bara för att komma fram till en snygg look man kan ha till vardags! Fintdä.

 

 

 

 / Cajsa


Ovido - Quiz & Flashcards