Cajsas'

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Goddag!

Av Cajsa Eriksson - 15 oktober 2010 15:29

Hejsan!

 

Låt mig berätta om min underbart roliga dag, än så länge iallafall. Har gått i skolan idag eftersom jag inte vill missa hajken ikväll. Så nu är jag klar i skolan, efter en inte så värst ansträngande dag, tack gud för det!

Men hur som haver så bakade vi pizza idag på hemkunskapen. Hahaah, våran hemkunskapslärare UB trodde att jag och Mathilda bråkade. Men det var bara en av våra högljudda diskussioner som vi ofta inleder på lektionerna när vi inte kommer överens... Hahahah, när UB fick veta det blev hon chockad över att de va på skoj och ytters oseriöst eftersom hon tyckte de lät så riktigt, typ..?

Men nu efter skolan så ska jag sitta på min röv ett tag framför datorn och hoppas på att bästa loggar in på msn så jag kan snacka med denna innan jag drar på hajken med konfan ikväll. För eftersom den bästa inte har pengar på mobilen kan vi inte sms under tiden jag är där, det suger!

Och efter jag har suttit på min röv i någon timme så ska jag packa väskan med sovsäck, liggunderlag, kläder och raggsockor, toagrejer och lite annat smått och gott. Sen bär det av till hajken med konfan. Vilket ska bli ganska spännande faktiskt. Hoppas vi ska göra "kommando pillepill!" idag. Hahahaha, askul!

 

  

I can't stop lovin' this picture...

 

/ Cajsa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej. Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol. Men, det vände och blev pissväder. Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret. Helt okej, s...

Ovido - Quiz & Flashcards