Cajsas'

Alla inlägg under januari 2011

Av Cajsa Eriksson - 19 januari 2011 20:17

i's catch a grenade for ya.

throw my hand on a blade for ya.

i'd jump in front a train for ya.

you know i'd do anything for ya.

i would go throug all this pain.

take a bullet straight through my brain.

yes, i would die for ya baby.

but you dont do the same...

 

Bruno Mars - Grenade   

Av Cajsa Eriksson - 19 januari 2011 19:46

hej på er, mina sötnosar till läsare!

jag har en viktig nyhet för er, till er, åt er.

eller något sådant...

jag fyller ju år snart, så jag vill att rekordmånga kommenterar bara för att vara snälla och sen fortsätter med det?

dundersnällt av er!

 

dagen har spenderats med ebba, med huvudvärk och i skolan.

mormor kom även över en sväng i eftermiddag så jag slapp vara ensam med moa hemma idag igen.

men imorgon slipper jag moa, huhu.

iallafall till klockan fyra (y)

ebba anmälde sig till dansen idag, otroligt kul.

hoppas hon blir antagen! :)

jag håller på att lägga in musik i mobilen, ebba visade mig en grym hemsida ;)

 

nu ska jag sova bort huvudvärken.

hejdå.

 

  

Av Cajsa Eriksson - 18 januari 2011 22:03

hej på er!

jag har kommit underfund med att jag har grymt taskig kondition för tillfället, hahhaa.

 jag gav mig nyss in på ett femton mintuter långt pass på mammas nya crosstrainer.

 det var fel... nu är jag helt klart död.

men, bara att sikta på att bli bättre och orka mera!

så nu fan ska jag pumpa crosstrainer.

 

umgåtts med min lillasyster och "P" idag.

underhållande och min syster uppskattade det också.

"P" stannade på middag, trevligt att någon vågar göra det ibland också.

 

nu ska jag skölja av mig svetten.

hejdå.



Av Cajsa Eriksson - 17 januari 2011 22:14

hejsan, mina sockertoppar!

skolan tickade iväg snabbare än någonsin.

jag skrev klart kladden till uppsatsen om den öde ön på svenskan,

gjorde provet på läxläsningen och slutade tidigare.

fick gå kvart i ett fast vi slutade tio över.

min faster hämtade mig i skolan och vi drog till tierp en sväng.

vi gick in på iris mode, köpte garn och fick en jävla pratstund av den gamla men mycket pigga tanten.

toppen butik + tant! (y)

sen drog vi till skomakaren och carro köpte en ny plånbok.

en likadan som mig fast svart, min är rooosaaa!

vi åt varsin hamburgare hos benny också, vi måste ju skänka honom lite pengar för han har ju inga alls - nejnej! ;)

hamnade hos farmor en stund på eftermiddagen och drog hem efter middagen.

 

nu har jag precis skrivit klart min biluppsats så den är ur världen och har läst lite mail och pratat med morfar och mormor i telefonen.

morfar hjälpte mig med uppsatsen, trevligt det!

jag tycker själv att den blev ganska toppen, uppsatsen...

har även mailat lite med min älsklingsmoster nr 2, sara.

hon undrade vad jag ville ha i födelsedagspresent och bad mig kolla på en hemsida hon skulle beställa hem saker från.

och du, det finaste jag någonsin sett fanns på den hemsidan!

jag blev käääär.

 

nu ska jag sätta mig i soffan med mamma en stund.

hejdå.

Av Cajsa Eriksson - 16 januari 2011 19:44

god kväll, mina kära!

jag har spelat kort idag, med farmor och pappa.

och bara för att jag är totalt grym vann jag två gånger?! (y)

matte och moa kom och hämtade mig och körde mig till mormor.

där hade jag, hon och moa julgransplundring.

dock va granen redan utkörd, huhu.

så jag slapp dansa - undeeeeeeeerbaaaaart!

vi fiskade fiskdam, lekte svarta leken och typ en annan lek jag inte visste fanns.

haha, jag fick iallafall en sedel och lite godis så jag är garanterat nöjd.

 

nu har jag nyss kommit hem från pappa och följt med mamma till ica och handlat en snabbis.

jag träffade på denise, lukas och min "förjävligt underbara" musiklärare som skojade om att vi inte fick missa årets utvecklingssamtal?

men det va ju fan han som aldrig ringde och ville boka ny tid, för han hade ju tydligen jävligt fullt på schemat!
jag blir tokig! ;o

jag upptäckte att även våra trappor har blivit drabbade av plusgraderna - det är snorhalt i stentrappan ner till garageuppfarten!

jag höll därav på att gå ur led och smälla av jumsken...

hahah, det hade ju varit snyggt!

 

nu ska jag bänka mig framför no ordinary family.

hejdå.

 

jag körde med snefläta och min blommiga nya tröja, beacuse i'm awesome!  

Av Cajsa Eriksson - 15 januari 2011 18:39

det luktar toast, jag är hungrig.

jag skulle kunna äta en hel zebra.

tro mig!

Av Cajsa Eriksson - 15 januari 2011 18:21

god lördag på er, allesammans.

jag tänkte såhär va, det hände inget speciellt igår så jag strutar i den dagen.

men jag sover iallafall hos pappa i helgen - pappa helg! ;)

umgåtts en del med farmor och fått beröm för mina nya kläder av min moster och mamma.

muy trevligt med söta kommentarer!

jag har även nördat angry birds på crille och tomas telefoner - ett mobilspel där man ska skjuta fåglar på gröna gubbar ^

känner mig en bit nörd...

jag har även anmält mig och blivit antagen till feminine vibe på dc.

hur kul som helst!

så, go for it cajsa! (y)

ikväll drar jag och pappa nog hem till mamma min och spelar kort och har mysigt.

det är kul att ha föräldrar som är grymt bra kompisar även fast det är skilda, man hör ju från vänner att deras föräldrar typ inte pratar...

sjukt jobbigt det borde vara! ;(

 

nu ska jag äta toast och slå mig till ro.

hejdå.

 

  

Av Cajsa Eriksson - 13 januari 2011 22:17

nu kommer bilder från shoppingen, men kanske inte världens bästa! kommer även en ny bild på mig, huhu!

 

 

jag idag, innan skolan ;)

 

 

  

bikbok - ordinare pris 399 :-
             reapris 99 :-

 

   

hm - 39.90 :- 

 

       

ginatricot - ordinare pris 149 :-

                  reapris 49 :-

 

  

ginatricot - ordinare pris 149 :-

                 reapris 49 :-

 

  

ginatricot - ordinare pris 149 :-

                  reapris 49 :-

Ovido - Quiz & Flashcards