Cajsas'

Alla inlägg under januari 2011

<3

Av Cajsa Eriksson - 13 januari 2011 21:39

du, bara du.

  

Av Cajsa Eriksson - 13 januari 2011 21:14

god kväll!

jag har haft en ganska bra dag. skolan gick fint, den tog slut ovanligt fort tyckte jag.

 hade matte hos ulf idag så klarade mig igenom ganska mycket som jag inte skulle klarat i stora klassrummet.

 det är skönt...

efter skolan drog jag med denisebebis in till uppsala och shoppade loss lite på rean.

hittar inga bilder på ginatricots hemsida, men jag kan knäppa kort och lägga ut tills imorgon.

jag orkar inte nu, sitter på övervåningen och trappen känns otroligt smärtsam med tanke på att jag har grym träningsvärk?!

det är inte humant att ha sådan här träningsvärk...

massage, ge mig någon? (a)


nu på kvällen har jag spenderat tid med pappa och farmor.

jag kom nyss hem och har visat upp mina otroligt fina fynd, tycker jag! (y)

ja, juste.

jag köpte även en basebolljacka, som är så inne och en ny parfym.

man kan ju inte lukta äckligt... eller? o.0

jag funderar dessutom på att dunka på och göra en ny msn, för jag orkar inte med den gamla.

har massa puckon som jag inte orkar prata med där.

hahahah!


nu ska jag fimpa teknikens värld och återgå till ålderdomens värld - stickning!

hejdå.

Av Cajsa Eriksson - 12 januari 2011 18:16

shalulu!

idag är det onsdag och jag har gått i skolan i två dagar.

under den tiden har jag hunnit fått nytt schema, bytt till extrahjälpen på mattetimmarna och bytit till b-engelska istället för tyska.

jag känner mig stolt och lite utav glad.

för nu slipper jag tyskan, den har vart ett helvete.

och jag får den hjälpen jag behöver i matten.

undeeerbaaart.

 

jag funderar på att börja träna nu, på allvar.

på riktigt allvar.

men jag måste bara hitta något jag kan träna.

mamma låter mig inte boxas som vanliga boxare.

hon vill inte att jag får en krokig näsa? typ...

så nu ska jag hitta på något annat!

något awesome.

frågan är vaaaaaaaaad....?

tänkte kolla runt lite på vad som finns i tierp/uppsalatrakten på internet...

idag har becca och denise vart här, mina stumpor.

vi kollade på paranormal activity 2 och förortsungar, huhu.

det är beccas favoritfilm...

 

nu ska jag fördriva tid med att sjunga falskt.

hejdå.

 

 

 

bilden blev cp för att jag råkade blunda, men jag bjuder på den...  

 

Av Cajsa Eriksson - 10 januari 2011 10:41

god morgon, världen!

alla vakna?

jaja, hörde att de i sthlm fick börja i skolan idag, huhu.

rätt åt 08orna! c:
jag har kollat på tecknade avatar på nickelodeon nu på morgonen.

det är faktiskt ganska bra!

.... lite barnsligt, jag vet ....

nu vid tolv ska jag tuffa iväg och handlahandlahandla.

jag börjar bli lite utav en shoppaholic -.^

jag ska även fixa håret idag, hos tessan och malin.

men tror dock inte att jag färgar av det till min naturliga igen, jag vet inte om jag vågar det.

så det blir nog att lägga i en ny brun färg i skallen och fixa lite så :)

ni får bild sen, typ...

 

nu ska jag leka rabies med katten.

hejdå.

 

  

nyårsbild, jag hade lockigt hår ;)

Av Cajsa Eriksson - 9 januari 2011 21:20

märker alla hur fucking aktiv jag varit?!
nytt bloggrekord, snart...

hahahaah!

 

ja, dagen har spenderats med underbara sofie jansson.

vi kollade på paranormal activity 2.

och jag höll på att skita ner mig, seriöst.

aldrig mer att jag kollar på den!

sofie höll nog också på att skita ner sig, tror jag :s

när sofie dragit hem så kollade jag på no ordinary family - världens bästa tv-serie! ^^

och nu visste jag inte vad jag skulle göra, så satte igång med en ny header.

jag blev så fucking amazing nöjd med den, ska ni veta.

mycket bättre än den förra! (y)

 

nu ska jag gå upp och mysa med mamma.

hejdå.

 

 

 

imorgon drar jag till stan och fixar håret, hellyeah! (y) 

 

Av Cajsa Eriksson - 9 januari 2011 13:55

jag vill bli musikalisk, huhu.

så nu jävlar, ska jag bli det!

Av Cajsa Eriksson - 9 januari 2011 13:06

genom att vissa händelser försenar dig idag har du chans att undvika ett för dig mindre positivt möte - stämmer ganska korrekt...

 

det här är en av årets mest energilösa perioder för dig och du har mycket att göra. var extra rädd om dig - stämmer grymt bra. de senaste veckorna har jag inte orkat alls..

 

en överraskande tillökning i din ekonomi får allt att se mycket ljusare ut. spendera inte allt på en gång - och som sagt, tillökning blev det ;)

 

håller du dig bara saklig, går du vinnande ur alla eventuella konflikter idag - hm, jag måste vara saklig... jag suger på det.

 

kärleken får lite plats idag eftersom du har mycket annat att tänka på. det blir heller inte tid för romantik, vilket du skulle vela se mera av - shit, det här horoskopet är läskigt... det stämmer verkligen in.

 

en främling kan idag ha något viktigt att säga dig. kanske en positi nyhet om en släkting utomlands - jag har ingen fucking släkting utomlands? ;o

 

gå in på http://cgi.ditthoroskop.nu och kolla in ditt horoskop!

Av Cajsa Eriksson - 9 januari 2011 12:52

jag ska nog dunka på med ny header igen, huh.

tror jag iallafall.

jag blev inte helt nöjd med denna...

men ni, idag kommer världens bästa kompis - sofie!

hon ska vara här över dagen, vi ska ha så mys.

awesome c:

jag dunkar scarborough fair - sveriges finaste sång på gitarr...

i love it! <3

senare idag börjar också min otroligt viktiga tv-serie som jag måste kolla på.

klockan 20.00 på kanal 5 - the ordinary family.

 

nu ska jag äta lunch.

hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards