Cajsas'

Alla inlägg under januari 2011

Av Cajsa Eriksson - 8 januari 2011 11:26

god morgon på er, finingar! c:

igår hade jag en myskväll med min kära mamma och mats.

vi kollade på mr & mrs smith och drack gott...

ingen av oss orkade äta chips, förutom matte som tuggade på salta pinnar och drack öl, huhu ;)

kvällen var lugn, morgonen idag likaså eftersom min kära syster inte var hemma..

hon är i uppsala hos zerny, vilket är ganska skönt.

men snart är friden slut, för då kommer hon hem :/

 

idag ska jag dra in till uppsala och gå på bio.

typ tron legacy, hette filmen.

den verkar ganska bra, men vi får se!

jag prövade en ny frisyr idag också, den va rätt cool.

det såg ut som om jag hade sidecut, fast jag inte hade det.

men jag skippade den idén med tanken på att mina öron fryser som fan när jag går ut sen...

.... när man pratar om trollen ....

nu kom moa hem, friden är över!

 

nu ska jag retas med moa.

hejdå.

Av Cajsa Eriksson - 7 januari 2011 19:45

hej hallå, ny header!

stolt, iallafall över korten på godisskålen och nötterna, tyckte att de va fina! :)

 

vad tycker NI om min nya header?

hejdå.

 

  

bara för att jag har världens underbaraste katt, mjau ^^  

Av Cajsa Eriksson - 7 januari 2011 18:20

snacka om känsloflöd i mängder.

känner mig glad, trött, hjälpsam och arg samtidigt.

jaja, det kanske blir så ibland ;)

idag har jag spenderat min tid med mormor och morfar i smedby.

mina kära kusiner och deras far kom också dit.

så superkul att träffa dom, oavsett när.

dom gör mig alltid glad! :3

jag har vart och handlat i tierp med mormor, hon behövde lite bärhjälp...

sen kollade vi på när peter och morfar skottade taket.

eller de körde med lina, så de skar loss snökok och de rasade asmycket snö... ;o

det var typ minst en meter där! c:

 

nu ska jag äta kyckling och ris medans mamma äter räkor med mats?

räkor är fula...

hejdå.

 

  

synd att jag inte hade med mig systemisen, då hade jag ju fått bättre bilder.

men mobilen duger...  

Av Cajsa Eriksson - 5 januari 2011 10:24

sorry, det blev inget inlägg igår.

jag hann inte.

men iallafall, jag sov hos pappa i måndags med min kusin felicia på 6 år.

helt underbar unge, dock väldigt pratglad, haha.

men igår åkte jag till stockholm med mats och moa runt tio tiden.

vi svängde förbi agneta och leif, isbanan i stockholm så moa fick åka skridskor, ellie och arne på en fika och sen gick vi nere på drottningsgatan och shoppade.

eller, jag shoppade - dom var mest sällskap ;)

 

idag ska jag nog in till uppsala och kolla runt lite på vad de har för utbud, huhu.

jag beställde dessutom nytt löshår nyss, vilket känns grymt :D

 

nu ska jag spela elgitarr tills fönstren spricker.

hejdå.

 

  

ops, vilken mörk bild ;o

Av Cajsa Eriksson - 3 januari 2011 09:26

förlåt gånger tusen?! c:

jag har helt glömt bort att blogga, men jag ska ge er en snabb uppdatering.

jag har spenderat massor av tid hos min pappa under de senaste dagarna.

i torsdags drog jag till kungsberget med sofia, världens bästa unge.

vi hade redigt kul, alltså! :)

dagarna efter det har jag inte gjort så mycket förutom att fira nyår i upplands väsby hemma hos mudde och ullis.

vi var redigt mycket folk och hade galet kul.

btw, jag gillar inte fin dricka, huhu (a)

 

jag vaknade upp hos min underbara moster idag, hur fett som helst.

lånade min kusins säng, då han var hemma hos sin far i vendel - han har säkert inget emot det (;

idag ska jag väl bara vara, mysa med moster och sen kör hon hem mig till örbyhus när hon ska hämta saker i vendel.

redigt nice.

 

 

jag är ju redigt fin i skidbacken! ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards