Cajsas'

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 4 april 2011 20:55

det fick bli både derbyt och skype. kom ju på att jag hade kanalen nere hos mig och tog då tillfället i akt och sökte upp både datorn och projektorn. dock hade daniel sin heliga timme så så värst social var han ju inte direkt. men han pratade ändå mera än vanligt! sensation.


derbyt är förövrigt skittrist. det har inte hänt ett jävla skit under första halvlek och jag hoppas verkligen det händer något under halva annars blir jag lite besviken över våra fina svenska fotbollslag! hejaheja.

Av Cajsa Eriksson - 4 april 2011 19:31

jag har världens beslutsångest. ska jag kolla på allsvenskan derbyt dif - aik eller ska jag prata på skype med daniel? det lutar åt derbyt för fotboll är ju för jävla kul. och det är ju inte varje dag det är dif - aik!


vi får se ;)

Av Cajsa Eriksson - 4 april 2011 18:12

åh gud så underbart. jag har nyss tankat hem massa ny fräsch musik som ska in i mobilen om jag hittar min usbkabel, haha. gissa vilka album? jo, alla volbeats album! helt underbaaaaaart med fin musik i mobilen.


beyond hell, above heaven

guitar gangsters & cadillac blood

rock the rebel, metal the devil

the strength, the sound, the songs

  

Av Cajsa Eriksson - 4 april 2011 17:42

förlåt för svindålig uppdatering men jag kör med anledningen att jag har umgåtts med min underbara pojkvän och spenderat mestadelen av helgen i hans hus eller i allianshallen. helgen har hur som haver varit underbar.

idag åkte jag in till uppsala med tomas och andrew efter skolan. dom är så stolta eftersom det går att åka longboard nu, haha. sötnosarna då! i stan träffade jag daniel, erik, sebastian, sofie, rickard och sen såg jag en massa folk jag kände igen också. ibland är man faktiskt riktigt poppis! eller...? jag lyckades köpa en födelsedagspresent åt min kära mamma som fyller år på måndag.


ikväll kanske jag ska följa med min kusin hem som nyss flyttat till örbyhus och kolla in hans lägenhet. han kallar den skrubben..? aja, min kusin rockar iallafall. bara så ni vet det liksom. peace!


min kära kusin, visst är han förbannat fin?   



Ovido - Quiz & Flashcards