Cajsas'

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 11 april 2011 17:47

 

kan inte låta bli att gilla klänningen lite, den var typ min stil. inte för mycket och inte för lite. love it. men vi får la se...

Av Cajsa Eriksson - 11 april 2011 17:26

helt underbar dag och många skratt blev det! gick i skolan till klockan ett ungefär och sen gick jag hem till pappa med julia. jag damsög, tog ett glas fruktsoda och sen vandrade vi hem till mamma. jag och julia skulle ta oss an att slinga mitt hår! och vi lyckades ganska grovt. och vi kunde inte undgå, inte ens lite att skratta och skämta om den fina hättan, håret som spreta åt alla håll.. och sen, färgningen.. haha!


julia sötnos. älskar dig vad som än händer och du kommer alltid vara min bästa vän och vi har så himla kul när vi är! du är fan underbar. dessutom är vi coola. för våra pojkvänner har samma för och efternamn ;)


mamma fyller år idag, så grattis till henne. hon fick en tröja av mig, en ring av mats och en kudde av moa som hon gjort själv. snacka om svennefamilj.. eller? hon orkade inte laga mat på sin födelsedag så vi åt från gullan. jag åt som vanligt en fet kebabsallad och moa blir alltid så arg för att jag får bröd till och hon inte har något för hon äter pizza. hon vägrar ju inse det faktum att hela pizzan är baserad på likadant bröd.. ?


 

nu ska jag snacka lite med daniel antingen skriva eller prata på skype innan jag hoppar in i duschen. sen ikväll kommer jag nog bara ligga lågt och ha en mysig hemmakväll som alla andra kvällar.


- har du en ny frisyr?

- ja, det är ju nya modet..

- men vänta nu.. det är stråhattar som är nya modet på catwalken och inte att ha håret uttdraget ur hättor?

- jaha...

ASG!

Av Cajsa Eriksson - 11 april 2011 07:04

jag har nog världens bästa pappa. eller, nog.. jag vet att jag har det. mitt cod slutade fungera igår och i förrigår kväll. så pappa mejlade till killen och skrev att han förstod. så vi skickade tillbaka det så beställde pappa ett helt nytt. älskar pappa.


igår åkte jag hem till daniel så jag var hos han från tjugo i elva på morgonen till halv nio på kvällen. det var hur underbart som helst. jag höll verkligen på att längta ihjäl mig! och daniel stackarn, trodde att han hade feber. så tog vi febern på honom.. 37,1! snacka om att allt bara var inbillning.. men, nöjet var helt på min sida. hans pappa lagar god mat också, ett stort plus på det.


idag ska jag gå till skolan även fast jag har lite ont i halsen men det skiter jag i för i veckan måste jag verkligen gå på mopedkursen. annars kommer jag kugga helt verkligen. men jag tror det ska gå bra, för jag har pluggat ganska mycket i helgen och kan de första 20 sidorna i boken utan problem.


nu ska jag leta upp mitt headset och dunka musik! har ni något förslag på musík förresten? jag har helt noll koll på sådant nu.. känner som om jag lider en sakta men säker död på musiklyssnandet.

Ovido - Quiz & Flashcards