Cajsas'

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 24 april 2011 21:22

jag och pappa drog iväg till farmor efter min tripp till mormor. vi hann också åka hem till ingela, matilda och sebastian en sväng och spöa dom i lite kortspel också. en riktigt trevlig påskafton faktiskt. en av de trevligaste.


idag blekte min faster slingor i mitt hår igen. jag blev faktiskt riktigt mycket ljusare i huvudet och jag är nöjd. vissa slingor blev lite åt det oranga hållet men de går bort efter några dagar i solen och några tvättar. jag är nöjd! och det roligaste var nog tiden innan hårfärgen kom i. när jag satt med hättan som en jävla jättebebis.. haha! pappa hade roligt iallafall.


imorgon åker jag nog till gränby centrum med faster och shoppar en klänning till mormors 60-årsfest och som ska fungera till skolavslutningen också. sommarskor behöver också inskaffas! ska nog kolla på skopunkten, eftersom där kan man köpa tre par och betala för två, ni vet? jag är faktiskt lite snål ibland... ska nog även kolla efter en ny handkontroll till cod, så jobbigt att spela på tangentbordet när man kan ha handkontroll som är lättare.


jag saknar daniel som en idiot och kommer nog inte kunna träffa honom fören nästa helg (på valborg). inte för att jag tror vi kommer göra så mycket mer än att bara vara hemma och mysa, det brukar bara bli så. men jag njuter alltid lika mycket av att träffa honom. han är ju underbar!

vet ni vad han gjorde på lovet?! han gav mig frukost på sängen 2 gånger! ena gången för att vara gullig, andra gången för att jag hade sveriges värsta pannknack. men iallafall, hur gullig pojkvän som helst.

på tisdag morgon åker han till hässlö i västerås också. han ska göra testerna till pilotskolan som han vill gå på. hoppas han klarar dom (för hans skull, även om jag skulle tycka de va lite tråkigt om han flyttade till västerås i veckorna). men jag är glad för hans skull minst sagt!

Ovido - Quiz & Flashcards