Cajsas'

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 19 april 2011 21:38

Jag känner att min sångröst är på topp. Jag låter som en kråka enligt Daniel. Och jag tycker nog att det är en ganska bra jämnförelse. Hostar även och får typ nysattacker? Känns surt eftersom det är lov men jag lever mitt liv som om jag vore frisk.


Daniel åkte hem vid klockan tre och vid fyra drog jag till idrottshallen för att kolla på mina kusiners fotbollsträning. Sen käkade jag mumsig mat med Carro, Jocke och Felicia. Har sedan spenderat hela kvällen hemma hos Carro och haft typ myskväll med mestadels Felicia. Det är riktigt nice, hon är så otroligt gullig!


Imorgon åker jag iväg till min älskling i Rasbokil och njuter av skogslivet typ. Nej, jag ska inte vara sådan, det är faktiskt ganska mysigt hemma hos Daniel. Jag gillar att vara där.. Det är kanske en fördel om man ska ha ett förhållande?


Nu ska jag prata vidare med Daniel och Erik på skype och snart traska upp till mamma och Mats och mysa lite med dom. Vi hörs antagligen imorgon förmiddag, om jag inte glömmer bort er..


  

Gammal bild igen, haha. OTUR!

Av Cajsa Eriksson - 19 april 2011 08:31

Som vanligt när jag lovar bra uppdatering så glömmer jag att blogga även på vardagarna? Men jag skyller på att det är lov. För det är ju faktiskt så att jag hade ganska mycket att göra igår, seriöst. Jag, Daniel och hans pappa Henrik åkte igenom hela Uppsala typ två gånger för att upptäcka att Byggmax inte duger, Bauhaus är typ kaos och sedan att Byggmax visst duger. Lite rolig upptäktsfärd sådär!


Idag ska jag och Daniel vara barnvakt åt Moa. Mamma och Mats jobbar så vi tar ansvaret idag. Men jag tror det kommer gå bra för det har blivit bättre mellan mig och Moa nu på sista tiden. Jag har hur som helst ingen aning om vad vi ska hitta på. Det är grymt fint väder så vi är väl antagligen ute ganska mycket idag. Vi får se helt enkelt.


Nu ska jag gå och vara social med Moa och om några minuter försöka få upp Daniel ur sängen för jag är hungrig... Sugen på frukost!


Jag har alltid tyckt att min katt varit lite speciell...

Ovido - Quiz & Flashcards