Cajsas'

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 15 april 2011 07:27

Idag är det fredag och jag är hur lycklig som helst. Känner mig så sjukt underbart lycklig. Lika lycklig som när jag och Daniel blev tillsammans. Och den lyckan är verkligen överlycklig. Ska till skolan snart och fredagar är bra på det viset att de dagarna går ganska fort fram.

 

Idag har vi:

So - kolla film
Dubbeltimme fysik: prata och experimentera

Svenska: prov på satsdelar

Idrott: elevlektion (catch the flag mot 7orna)


Efter skolan ska jag gå ner till stationen och möta upp Daniel. Jag antar att Julia också ska dit eftersom hon ska till Uppsala så vi kommer nog ta sällskap. Ikväll kommer min moped hem också så Peter ska nog komma hit och kolla på den. Jag ville det, och då är det klart han kommer och tittar. Min kväll kommer inte bli annat än bra eftersom jag har både Daniel, kusin Peter och min moped hemma då. Underbart!


Nu ska jag åka till skolan med mamma och Moa. Måste verkligen snacka med Julia om en grej som hände igår också. Tjejsnacket är på g!


Gammal bild, men det gör mig ingenting så enjoy!

Ovido - Quiz & Flashcards