Cajsas'

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 17 april 2011 08:42

Grymt ledsen för min dåliga uppdatering. Jag har varit lite upptagen i helgen. I fredags - lördags var Daniel här och då vill man ju liksom vara lite social och inte sitta vid datorn. Sen på eftermiddagen i lördags var jag hemma hos pappa och spelade lite och sen åkte vi till farmor till 20.00 Jag hade faktiskt ingen riktig lust att blogga då, var helt död!


Aja, ska försöka bli bättre på helgerna. Jag lovar! Men nog om det. Idag hade jag ställt klockan på nio för att ha en timme på mig att fixa mig och sådär. Men självklart vaknar man 45 minuter för tidigt så here I am! Ska snart bege mig till tåget och åka till Vattholma så jag får träffa min älskling. Sover nog hos honom tills imorgon också.


Nu ska jag sätta mig på hemsidan med alla körkortsprov och göra ett eller två stycken. Pluggandet får man faktiskt aldrig nog av! Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards