Cajsas'

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 23 april 2011 12:16

förlåt så hemskt mycket men jag har faktiskt inte haft tid med att blogga eller sitta vid datan ett enda dugg denna vecka. har haft fullt skå med grejer att göra eller hitta på med daniel och hans familj. vi har storhandlat, åkt fyrhjuling, ätit tre-rätters-middag, haft en grillkväll med rasbokilarna och haft allmänt mysigt. jag kan ju lätt påstå att mitt påsklov har varit ganska otroligt bra än så länge. och bättre blir det!


idag är det ju den s.k påskaftonen! vad ska ni göra? jag ha fullspäckat med planer. kom nyss hem från daniel och ska äta lunch och fixa till mig lite. sen åker jag, mamma, mats och moa till mormor där alla andra är. kusiner, mormor, morfar, mostrar, hasse och så. vi ska typ måla ägg och leta påskägg antagligen. som varje påsk.


vid fem eller sex tiden kommer pappa och hämtar mig hos mormor så ska han och jag åka till ingela och spela lite kort. låter ju som om en rolig påskafton tycker jag! både spendera tid med daniel, mamma och dom och pappa! sen kanske jag träffar farmor och dom också ikväll om pappa har lust.


och förresten, jag ska försöka skärpa mig med bloggningen. men man kan säga att mitt liv är lite som en blogg-semester? går ni med på det? jag tycker det lät bra iallafall.


daniel och moa hade lite kul på studsmattan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards