Cajsas'

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 8 april 2011 09:56

vaknade runt tjugo i åtta idag. mamma lät mig sova och väckte mig inte med flit men när hon och moa väl vaknat dunkar det rätt extremt på övervåningen när de går runt i huset så det är svårt att inte vakna. började dagen med att kolla på vakna med the voice, tihi. åt frukost vid soffan också vilket jag nästan aldrig gör.


jag har plockat undan all ren tvätt från soffan, packat en väska tills i helgen när jag ska till pappa, bäddat sängen och lagt in all smutstvätt i tvättstugan. känner mig lite duktig faktiskt. jag ska nog öva på att locka mitt hår i helgen om jag får tid över. typ öva på frisyrer, eftersom vi ska fira mormor om en månad och jag vill ju vara fin i håret! tur att jag har kvar mitt löshår även fast jag inte använder det!


nu ska jag nog kolla film eller på tv, jag vet inte riktigt. sen ska jag skriva lite med älskling för nu har han vaknat till liv. åh, jag tycker så synd om honom! :'(


stella när hon var liten, visst va hon söt?!

Ovido - Quiz & Flashcards